Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.02.2007 00:19 - Още малко за търпението...
Автор: zvezdichka Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2542 Коментари: 4 Гласове:
1



Тази вечер отново си мислих за търпението и по-скоро имах пряк досег с едно от неговите проявления, което ме накара и да се замисля отново за последния си пост. Ами става въпрос за следното. Когато човек реши да опита нещо ново, нещо различно, то винаги се сблъсква с трудности по неговото усвояване. И ако пробва един и втори път и види, че не се получава, първата реакция е да си каже: “Аз май не съм за тази игра. Не е ли по добре да се откажа?” Трудността в усвояване на новото предизвиква и неговото обезсърчаване. Но ето тук отново трябва да се намеси търпението. Човек да се помъчи да се насили и да продължи започнатото малко по малко, докато започне да опознава движенията, динамиката на дейността и в един момент трудността да се превърне в цел, която има да преодолява търпеливо с времето. Ще се получи само да не се отказва. Стига да има воля и желание, а също така и инат :))).
Така е май със почти всяко ново нещо в нашия живот :).

http://youtube.com/watch?v=CsCtXBOKGrE&mode=related&search=



Тагове:   още,   малко,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. zhiv - zhiv
14.02.2007 14:57
точно така.това е.искаш ли едно нещо с цялото си сърце и душа то се сбъдва
цитирай
2. zvezdichka - Aбсолютно вярно zhiv!
14.02.2007 23:59
Наистина, ако не пожелаваме и преживяваме със сърцата, то напразни биха били и усилията ни в каквато и да е сфера да се насочваме...
цитирай
3. pumona - ха весело
16.02.2011 22:23
в годините, когато бях на 20, вярвах в честността на жените с които работех. трябваше всяка една от нас да спазва последователността на поръчките. Да, ама не, всеки път се случваше на мен да се падат най-трудните и най-бавно изпълнимите...,докато в един момент с радост установих, че няма трудни поръчки за мен, но за тези, които хитруваха и бягаха от тях, те си останаха трудни... Спечелих си обаче, злобата им, но пак за кратко - бях добра и с търпение :) Сега имам нетърпение от друго естество. :)
цитирай
4. zvezdichka - Въпреки, че
27.02.2011 23:17
за дадения момент това ти се е струвало зло /"всеки път се случваше на мен да се падат най-трудните и най-бавно изпълнимите..."/, то е пак е било, за да те научи на други ценни неща, с които ти пак си винаги напред пред колежките ти, въпреки злобата им!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: zvezdichka
Категория: Лични дневници
Прочетен: 5854570
Постинги: 496
Коментари: 6837
Гласове: 21683
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930