Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.01.2010 14:13 - Небето над Рила и Пирин по време на нашето пътуване – 1 част
Автор: zvezdichka Категория: Забавление   
Прочетен: 6590 Коментари: 12 Гласове:
7

Последна промяна: 07.01.2010 14:13

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Днес ще представя 1-вия пост от нашето пътуване, но ще бъде един по нетрадиционен поглед, излязъл от мен самата :). Тръгнахме на път на 27.12.2009г. и времето ни изненада приятно с красиви изгледи на небето и не само. Но чрез този пост аз ще представя небето над различните планини, които прекосихме.
image

image

image

image
Започвам с небето над Рила и по-точно, когато се отбихме да разгледаме забележителността “Стобските пирамиди”. Небето над Рила беше изпъстрено с облачета. А пирамидите ни зовяха отвисокото.
image

image

image

image

image
Беше валяло преди нас и пътя беше много разкалян. Но това не се отразяваше на небето :). То омайваше и пленяваше. А когато достигнахме уникалните пирамиди и се насладихме на невероятната им красота село Стоб остана в ниското.
image

image

image

image

image

image

image
Но времето много бързо се промени. Започна да се смрачява и облаци се спуснаха над нас и не след дълго и заваля.
image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image
Когато бяхме в Благоевград и търсехме пътя за Гоце Делчев ни посрещна дъга – на магистралата.
image

image

image

image
А по пътя останахме без дъх от гледката, която се разкриваше на различни катове пред нас като планинските върхове се смесваха с мъглата и облаците. Гладката беше невероятно красива.
image

image

image

image
Продължихме напред. Вече се насочвахме към величествения и заснежен Пирин. Снимките са направени от Предела.
image

image

image
Денят накъся и бързо се стъмни. Но отсечката от Банско до Гоце Делчев много ни хареса, тьй като за 1-ви път минавахме по този път.
image

image

image

image
По тъмно пристихнахме в село Долен. За втори път отсядаме в това уникално и китно селце, но за него ще разкажа друг път.
image

image


Тагове:   Пирин,   рила,   небето,


Гласувай:
7



1. katan - ЗА МНОГО ГОДИНИ,ЗВЕЗДИЧКЕ!
07.01.2010 15:44
Добре си се завърнала!
Ще гледам, ще чета и ще пиша по-късно.
Сега те поздравявам и се радвам, че си тук!
Поздрави и хубав празничен ден!
цитирай
2. diso - Поздрави, Звездичке!
07.01.2010 17:00
Толкова много снимки!
цитирай
3. zvezdichka - Благодаря ти Кате!
07.01.2010 21:56
За много години и от мен :). Ние наистина имахме повод за празнуване тази вечер и отново правих питка, тъй като съпруга ми много обича да си хапва прясна питка, но тъй като е трудоемко си го позволявам май по разни поводи :). И човек се замисля за разни неща от бита на българина, като се впрегне в дадена работа. Но може и да пусна снимка на питката ми, тъй като аз всеки път опитвам да правя различни неща върху нея, макар, че не съм художник, но понякога се получават красиви неща :).
И аз се радвам да те чуя, но може би утре ще имам време да те посетя.
цитирай
4. zvezdichka - Здравей diso :)
07.01.2010 22:07
Ами аз падам по снимките, но напоследък нещо го закъсахме с паметтите. Наложи се и аз, че и моя съпруг да обърнем по сериозно внимание на компютрите си като се прибрахме от почивката и да почистим излишното, разни снимки, които не стават и други тем подобни, свързани с подредбата на файловете, макар, че аз все се опъвах и не ми се занимаваше с тази работа, но не наложи :).
цитирай
5. tit - Много са красиви!
08.01.2010 10:22
И планините, и облаците!:))

И снимките!:)
цитирай
6. zvezdichka - :)
08.01.2010 13:03
Благодаря tit!
цитирай
7. hel - Хубави снимки, особено когато о...
11.01.2010 01:55
Хубави снимки, особено когато облаците остават ниско!
цитирай
8. zvezdichka - Знаеш ли, че
11.01.2010 14:32
си наблюдателно момиче hel :).
Благодаря за коментара!
цитирай
9. voinov50 - :)))))))
11.01.2010 16:45
Язък, връх Пирин е закрит от огромен облак (на фотограхия номер 33), а зад ридовете дето се виждат огрени от слънцето, се намират селата Брежани и Сенокос, над тях се стеле гъста бяла пелена...
Да видиш как е на слънцеееее...
цитирай
10. zvezdichka - Отново полезна информация
12.01.2010 11:43
ми даваш Цецо. За тази планина на сн.33 дори се позачудих дали е Рила или Пирин, защото отбихме от пътя, само за да снимаме красивата гледка, която се разкри пред очите ни и не бях поглеждала и карта дори :). А ти и селца си ми посочил. Трябва да се заинтересувам някой път за тях :).
Благодаря ти!
цитирай
11. voinov50 - Ами нали там бяхме на Стефанов ден :)))))
12.01.2010 14:33
А сте снимали някъде около Симитли.
Или преди да отбиете за Предел и Банско, накъде около детелината - кръстопътя, или когато те сте връщали от Сандански...
цитирай
12. zvezdichka - Тази снимка е
12.01.2010 14:53
на отиване. Минахме през Благоевград и точно след като излязохме от магистралата и тръгнахме към Предела. На връщане от Сандански поехме през Гоце Делчев и пак се отбихме през Долен, да си честитим Новата година с нашите домакини и минахме през Доспат, Батак, Пещера, Калофер, Прохода на републиката, В.Търново и Стражица :).
А аз не съм те разбрала точно за Стефанов ден. Помислих че сте някъде около Самоков, но този район не ми е много познат. Но определено е красив :).
Поздрави!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: zvezdichka
Категория: Лични дневници
Прочетен: 5817157
Постинги: 496
Коментари: 6837
Гласове: 21680
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031