Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.06.2010 20:36 - Предложение за среща на русенските блогъри
Автор: zvezdichka Категория: Регионални   
Прочетен: 3575 Коментари: 2 Гласове:
18


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Здравейте драги блогъри!

Мислих си скоро, че мина много време от първата ни среща, а и някои блогъри ми напомниха за тази идея също, като Славето и Иво. И реших да пусна пост, за да сондираме мнения. Така, че чакам вашите предложения за среща на русенските блогъри. Аз ще предложа няколко варианта, които ми идат наум и е добре да обсъдим, къде искате да се съберем.

1. Един от вариантите е да се съберем в някое заведение в Русе.

2. Друг вариант е да се разходим някъде в околностите на Русе, например се сещам за едно предложение на Стефчо Мръзеков /mrazekoff/, а именно да отидем до Орлова чука. Приемам и предложения за други места.

3. Tрети вариант е да отидем някъде с преспиване – може и на палатка. Преди време със Стефчо и моя съпруг имахме предложение да организираме среща на блогъри в село Мръзеци или по точно на връх Бъзовец. Ако случайно има желаещи може да се спрем и на този вариант. Трявна е наблизо. Има и вили, и къщи за гости в околните селца, а друго удобство е, че влака спира точно на спирка Бъзовец. Някой може да се придвижи и с влака, ако няма възможност да дойде с кола. Аз преди време бях пуснала пост за местността и там е място удобно за лагеруване. А и има къде да направим скара. Мммм... Съпруга ми обожава миризмата на печена пържолка на жар :).

image

image

image

image


Това е общо взето, което ми идва наум. А относно кой ден да бъде срещата, като гледам календара, засега първата свободна дата е 24 юли или 31 юли. Видях, че софиянци имат предложение за среща на 17 юли и може би някой блогър от Русе ще отиде на тази среща. Затова изключвам тази дата. Чакам вашите коментари с предложения и дали ви допада идеята за нова среща. Като се вземе предвид обстоятелството, че на 1-вата бяхме много малко русенци :).
Ще се радвам да се видим отново на живо с някои от вас, а с други и да се запознаем :).
 
Поздрави!



Гласувай:
18



1. mrazekoff - Аз съм съгласен на всички варианти....
24.06.2010 21:21
1. За среща в Русе (най-мързеливата среща) в заведение.
Обикновено на нея ще дойдат хора, които са близо и на които е удобно и приятно, но предполагам, че ще има и такива, които няма да искат да дойдат и ще са "заети":))))
2. Среща на "Орлова Чука" - прекрасно място с разходка сред прекрасната природа и пикник. Там има какво да се види и може да се прекара един чудесен ден. За там съм съгласен да съм водач, понеже познавам добре района.
Предполагам, че ще има много малко желаещи, дори си мисля, че ще има повече желаещи от други места да дойдат например от Велико Търново отколкото от Русе.
3. Варианта за село Мръзеци (Бъзовец) - Трявна - също чудесен вариант - среща с Балкана и релаксация в пазвите на Стара Планина.
Съгласен съм на всички варианти, зависи на кои ще се спре мнозинството.
Искам да кажа, че на последния, трети вариант могат да дойдат много хора и от други места - Велико Търново , Стара Загора и др.
Благодаря ти, че предлагаш тези варианти, дано има отзвук от тези предложения.
Ще се радвам на присъствие на колеги блогъри, за да се опознаем и да обменим различни идеи.
Желая ти успех в начинанието и дано да се сбъдне някой от тези варианти.
цитирай
2. zvezdichka - Здравей Стефчо :)
25.06.2010 09:19
Да ти кажа честно и аз не съм много за срещата в Русе. А и нали първата среща беше организирана там. Мисля, че ще бъде интересно да сме някъде на открито :). А и ние нали сме си пътешественици и може би затова ми допада повече тази идея.

Аз също подкрепям идеята ти, че ако срещата бъде извън Русе може да се навият да дойдат и блогъри от други градове, ако им е наблизо и имат време и желание да се срещнем и запознаем :).
Но нека видим на какво мнение ще бъдат другите желаещи за срещата.

Благодаря ти за взематото отношение по темата!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: zvezdichka
Категория: Лични дневници
Прочетен: 5835515
Постинги: 496
Коментари: 6837
Гласове: 21682
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930