Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.12.2018 18:59 - Секунди преди да усетим любов
Автор: poemsalways Категория: Поезия   
Прочетен: 3503 Коментари: 27 Гласове:
4

Последна промяна: 01.12.2018 19:02

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Почувствай дъха ми по врата си,
легни на леглото,унесен в страстта си,
погледни ме в очите, докато те галя,
представи си какво съм способна да направя.
Затвори очи, отпусни се,
кажи ми коя съм и умори се
от това да чакаш момента,
в който ще получиш акцента.
Ръцете ми парят, където докоснат,
устните ми не могат да пропуснат
място, където са били да не повторят
и ръцете ти искат краката ми да разтворят.
Погледни ме, гледай ме мръсно.
Сграбчи ме бързо - да не бъде късно.
Застани над мен и бъди по-силен,
усети гърба ми копринен.
Направи това, което желаеш цяла вечер.
Не усети, от кога стоиш съблечен.
Влез в мен, както влязох в ума ти,
стой там, докато свърши дъхът ти.



Гласувай:
4



1. deleted-4udovi6teto - Мноо sexy!
01.12.2018 19:09
И адски хард! :-))))))))))))))))))
Чу
цитирай
2. poemsalways - И адски хард! :-))))))))))))))...
01.12.2018 19:15
4udovi6teto написа:
И адски хард! :-))))))))))))))))))
Чу

Хах, много съм щастлива, че ми пишете коментар!! Надявам сее това да е положително послание :D ^^
цитирай
3. deleted-4udovi6teto - И адски хард! :-))))))))))))))...
01.12.2018 19:58
poemsalways написа:
4udovi6teto написа:
И адски хард! :-))))))))))))))))))
Чу

Хах, много съм щастлива, че ми пишете коментар!! Надявам сее това да е положително послание :D ^^

Нивга не си кривя душата, чедо.
Лека вечер!
Чу
цитирай
4. poemsalways - 2. poemsalways - И адски хард! ...
01.12.2018 20:04
milady написа:


2. poemsalways - И адски хард! :-)))))))))))))).

кой те изпрати тук Ангел небесен , сладък..и тъй греховно опасен )))))
страхоотноо темпоо, Ив...
бравоо, пляс пляс плясс ...

Аууу, толкова си милаа..започвам да те обичам :D ^^
цитирай
5. germantiger - 1
01.12.2018 21:37
В блога бол потребители имат по няколко юзъра, други пък имитират този или онзи уподобявайки нечий ник.

Какво казвам/пиша - чудовището (ако действително е той) ти е написал слаб коментар несъответстващ нито на възрастта, нито на перото му, това "мноо" и онова "хард" не са негов "ресор", лексика итн.

Маклейди, тройна, бройна и въобще старческия хоспис/дом се е пробвала да те иронизира (за кой ли път) и ти poems чудесно разбираш и рачиташ тези ней ни зоропити, също така финно по дамски й отговаряш.

Оставям коментиращите при теб, които ти лицемерно или не "трява" да уважаваш, а и нека коментират - това вдига постинга - ще прощаваш, че се включих с техните характеристики по моему... :)
цитирай
6. germantiger - 2
01.12.2018 21:43
Всеки съди според себе си, всеки мери според себе и и както е казал Гьоте - всеки вижда колкото знае (и може или колкото иска, бих добавил).

И така - съдейки по себе си, според моя вкус и мои "щения":

- харесвам или висока литература - изящна, ниво, лексика, без цинизъм, идеализация или намек за плътско - това твоите стийове в случая НЕ са

- или харесвам скъсала синджира поезия, директна, гола, плътска, страстна - тези твои стихове според мен също НЕ са това

мисля, че си смесила двете, че не си пресякла улицата или че умишлено ти е удобно да стоиш около ръбовете, около границите - защо ти си знаеш, обяснения отново бол

тръгнала си с тези стихове, тук-таме си се засилила, но после си се поспряла или поспънала казано на шега

написано поне ЗА МЕН е микс от елементи страст и елементи възспиращи тази страст

лоиспва ми еякулация на финала - не буквално написана и описана, а точка, пуанта, силен финал, символ, край итн
цитирай
7. germantiger - 3
01.12.2018 21:48
Четейки предходните ми два коментара вероятно ще останеш с впечатление, че написаното не ми е харесало - напротив

написано ми ХАРЕСА, защото с този аватар, с това присъствие в блог.бг, с това желание да афишираш смело или нарочно декларативно каквото и да е - аз лично харесвам това, въпреки тщеславието в това, въпреки селфиш егото да бъдеш забелязана и да провокираш реакции

лично аз (повтарям) харесвам младост, красота, смелост, дефилиране, страст и сексипровокация в момиче или жена - ти имаш всичко това в блог.бг - правиш го, притежаваш го и е секси

"лирическия герой" ли му казваха на този описан в стиховете - та на този герой може да се завиди - няма нормален потентен мъж, който да не обърне внимание на стиховете ти - то и за това като напишеш нещо почти винаги го чета!
цитирай
8. poemsalways - Четейки предходните ми два коме...
01.12.2018 22:02
germantiger написа:
Четейки предходните ми два коментара вероятно ще останеш с впечатление, че написаното не ми е харесало - напротив

написано ми ХАРЕСА, защото с този аватар, с това присъствие в блог.бг, с това желание да афишираш смело или нарочно декларативно каквото и да е - аз лично харесвам това, въпреки тщеславието в това, въпреки селфиш егото да бъдеш забелязана и да провокираш реакции

лично аз (повтарям) харесвам младост, красота, смелост, дефилиране, страст и сексипровокация в момиче или жена - ти имаш всичко това в блог.бг - правиш го, притежаваш го и е секси

"лирическия герой" ли му казваха на този описан в стиховете - та на този герой може да се завиди - няма нормален потентен мъж, който да не обърне внимание на стиховете ти - то и за това като напишеш нещо почти винаги го чета!

Здравееей. "Около ръбовете" ...хъм, ами ако бях продължила за да може на финала да има еАкулация* щеше да изглежда пошло. Аз съм дама, мили мой. Мога да бъда и по-описателна, но няма ли да се загуби невинната ми младост и тук?? :)) И колкото до граниченето между две твърди страни (които си посочил) смятам, че намирам синхрон във всичко което правя. Вярно е, че съм изградила идеалистичен образ на самата себе си, но смея и да твърдя и че това има своя детски чар. А относно порасналия ми образ - той е много по-циничен и гледам да го крия. Може би "Малкият принц" твърде много диктува личностния ми подход.
цитирай
9. germantiger - "рекапитулация"
01.12.2018 22:03
- радваш окото и радваш с ТОВА КОЕТО ПИШЕШ

- надявам се, още дълго да си в блог.бг

- провокираш и привличаш

...

в следствие на това - ще се дразнят някои кошници в блог.бг

ще се пробват да те захапят, иронизират, раздразнят

нищо ново за теб - това го знаеш

......

сега за написаното на финала

понеже си момиче/жена е неудобно з атеб да скъсаш синджира

особено и трудно приемливо е за жена да напише нещо радикално страстно и истинско

ЕТО ТОВА Е ПРЕДИВИКАТЕЛСТВО ЗА ИСТИНСКА СМЕЛОСТ И ПЕРО - ти няма да го пробваш обаче
цитирай
10. germantiger - +
01.12.2018 22:09
9. poemsalways
Здравееей. "Около ръбовете" ...хъм, ами ако бях продължила за да може на финала да има еАкулация* щеше да изглежда пошло. Аз съм дама, мили мой. Мога да бъда и по-описателна, но няма ли да се загуби невинната ми младост и тук?? :)) И колкото до граниченето между две твърди страни (които си посочил) смятам, че намирам синхрон във всичко което правя. Вярно е, че съм изградила идеалистичен образ на самата себе си, но смея и да твърдя и че това има своя детски чар. А относно порасналия ми образ - той е много по-циничен и гледам да го крия. Може би "Малкият принц" твърде много диктува личностния ми подход.

......

Добре и очаквано от мен си ми отговорила - разбирам те, впечатленията ми от други пишещи жени сочат тъкмо това споменато и обяснено от теб - така е!

В блога има потребителка - редабисс, сийзънъфдъуич, фотосторийс итн - една жена с няколко ника - ТЯ Е СКЪСАЛА СМЕЛО СИНДЖИРА И КОГАТО ПИШЕШЕ ЛИРИКА ИЛИ ДРУГО БЕШЕ КРАЙНОСТ

Както написах в предходен коментар - всеки съди според себе си - на мен стихийната директност, смелост, но и ум на редабис просто най-много са ми допадали, но това е за моя вкус, всички не може да сме еднакви и повтарящи се :)
цитирай
11. poemsalways - - радваш окото и радваш с ТОВА КОЕТО ...
01.12.2018 22:10
germantiger написа:
- радваш окото и радваш с ТОВА КОЕТО ПИШЕШ

- надявам се, още дълго да си в блог.бг

- провокираш и привличаш

...

в следствие на това - ще се дразнят някои кошници в блог.бг

ще се пробват да те захапят, иронизират, раздразнят

нищо ново за теб - това го знаеш

......

сега за написаното на финала

понеже си момиче/жена е неудобно з атеб да скъсаш синджира

особено и трудно приемливо е за жена да напише нещо радикално страстно и истинско

ЕТО ТОВА Е ПРЕДИВИКАТЕЛСТВО ЗА ИСТИНСКА СМЕЛОСТ И ПЕРО - ти няма да го пробваш обаче

Мога да го пробвам за тебе специално, щом имаш такова голямо желание ;)
цитирай
12. germantiger - ++
01.12.2018 22:18
12. poemsalways
Мога да го пробвам за тебе специално, щом имаш такова голямо желание ;)

...

ще ме поласкаеш така незаслужено :)

разбира се, че ще съм адски любопитен и бих го поискал

НО ЩЕ СИ НАВЛЕЧЕШ В БЛОГА ПОВЕЧЕ ПРОБЛЕМИ СПОРЕД МЕН!
цитирай
13. milady - ГТигре, не се прави на Ибача
01.12.2018 22:22
с най Голямата лопатка в детската градина
знаеш, че мога да те сдъвча и изплюя..когато, и където реша за 5 минутки..
Аз съм решила да поощря девойката..
защото е смела....тук това е Г.Геройство..
май ревнуваш, или си..надрусан със зоб..
не разваляй.. всеки блог..
от мен, лека ...
дано Ивета не се окаже..фейк...соорри..
цитирай
14. germantiger - финално
01.12.2018 22:29
НАЧАЛОТО Е ВПЕЧАТЛЯВАЩО

Почувствай дъха ми по врата си,
легни на леглото,унесен в страстта си,
погледни ме в очите, докато те галя,
представи си какво съм способна да направя.
Затвори очи, отпусни се,
кажи ми коя съм и умори се
от това да чакаш момента,
в който ще получиш акцента.

СЛЕД ВСЕКИ СТИХ МОГА ДА РАЗСЪЖДАВАМ ИЛИ ДА СИ ВЪОБРАЗЯВАМ КАКВО ЛИ НЕ - след всеки твой ред може да има всякакви "линии" и насоки на въображение, дори разсъждение, разбира се, на първо място хард дървене (с изв. за последната дума)

......

и ръцете ти искат краката ми да разтворят.

ТОВА ВЕЧЕ Е ХАРД, МНОГО ЯСНО И КАРТИННО КАТО ДЕЙСТВИЕ, А И КЪМ "СЪРЦЕВИНАТА НА НЕЩАТА"

......

Погледни ме, гледай ме мръсно.
Сграбчи ме бързо - да не бъде късно.
Застани над мен и бъди по-силен,
усети гърба ми копринен.

И ТОВА СЪЩО Е ИЗКЛЮЧИТЕЛНО И ДИРЕКТНО, но облечено в подходяща лексика

......

Влез в мен, както влязох в ума ти,
стой там, докато свърши дъхът ти.

САМО ТОЗИ ФИНАЛ ОБАЧЕ МЕ РАЗКОЛЕБА - това за ума и влизането го има в бол текстове, стихове, песни - да, силно е, да двусмислено е и за това го има - чудесен мотив, но вече срещан и изтъркан (изтъркан не от теб, а от клишета)
цитирай
15. germantiger - ...
01.12.2018 22:38
14. milady - ГТигре, не се прави на Ибача
22:22
с най Голямата лопатка в детската градина
знаеш, че мога да те сдъвча и изплюя..когато, и където реша за 5 минутки..
Аз съм решила да поощря девойката..
защото е смела....тук това е Г.Геройство..
май ревнуваш, или си..надрусан със зоб..
не разваляй.. всеки блог..
от мен, лека ...
дано Ивета не се окаже..фейк...соорри..

...

а бре хоспис - не помня да си ми дъвкала и плюла мадуреното семе

винаги може да заповядаш и да се пробваш

блога знае кой го разваля - едната си ти
цитирай
16. germantiger - към poems - предполагам знаеш това парче
01.12.2018 22:41
https://www.youtube/watch?v=1WNqXpJTeFQ

Almeida vs. Jose Nunez - Bilingual / HD с БГ Превод

ТЕКСТА... особено след 3.40
цитирай
17. poemsalways - с най Голямата лопатка в детската ...
01.12.2018 22:48
milady написа:
с най Голямата лопатка в детската градина
знаеш, че мога да те сдъвча и изплюя..когато, и където реша за 5 минутки..
Аз съм решила да поощря девойката..
защото е смела....тук това е Г.Геройство..
май ревнуваш, или си..надрусан със зоб..
не разваляй.. всеки блог..
от мен, лека ...
дано Ивета не се окаже..фейк...соорри..

Джули, ще разочаровам всички , като кажа, че всъщност съм фейк. Даже съм от друга вселена и съм над нещата. Пращам ти любов :D Знаеш си..женска злобааа :D
цитирай
18. siainia - Ще ти кажа
02.12.2018 11:21
Как да изследваш теб за нечисти духове..вземаш една глава лук отхапваш от нея и ако не ти люти на очите ти си чиста.
цитирай
19. poemsalways - Как да изследваш теб за нечисти д...
02.12.2018 13:38
siainia написа:
Как да изследваш теб за нечисти духове..вземаш една глава лук отхапваш от нея и ако не ти люти на очите ти си чиста.

Здрастии, пробвах това с лука. Не беше лютене, а сълзи, като Ниагара. Грешна съм , прости ми :D
цитирай
20. siainia - Искаш
02.12.2018 20:38
Да не ти люти на очите ли:)-ще ти кажа как да го постигнеш може времето за теб да е по малко ако спазваш стриктно обещанията си към бог понеже той е над закона като изповядаш греховете си като започнеш -повече това няма да правя..и ще ти върне божествената искра тогава няма да има нужда да те уча но в никакъв случай не прескачай думата си .
цитирай
21. poemsalways - Да не ти люти на очите ли:)-ще ти кажа ...
02.12.2018 21:03
Всъщност, не. Искам да ми люти, защото ако не усещам болка и сладост, няма защо да живея. Нищо не искам да е в ред...нека има от всички емоции по много. А ако има някаква сила, която ни води (за което се съмнявам мнооогооо силно!) тя ще ме разбере, защото "Много малко ще живеем и цяла вечност ще сме мъртви"!!!
цитирай
22. siainia - Неможеш
03.12.2018 07:09
Да знаеш какво е на сушата до като не си излезнала от водата
цитирай
23. siainia - Бог
03.12.2018 07:12
Да ми прости за сега че храбва да рабоня
цитирай
24. frivolous - ?
05.12.2018 17:39
"А любовта е само сладострастие със свято име"
цитирай
25. siainia - не
02.01.2019 08:35
Искаш да бъдеш част от нечий живот искаш да натоварваш живота с греховете си ти не изпитваш любов към живота.. Не искам да вземаш думите ми като упрек просто констатирам
цитирай
26. siainia - любовта
02.01.2019 08:40
Се състои в това че дори да знаеш че ако спреш да извършват грях ще "умреш " Да спреш да извършват грях
цитирай
27. siainia - незнам
02.01.2019 09:13
До кога сърцето ми ще издържи да дава прошка все пак е орган'
когато натоварваш сърцето ми с греха си ти не пропъжда моята любов а влюшаваш твоето състояние понеже то се определя от моето сърце
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: poemsalways
Категория: Поезия
Прочетен: 91784
Постинги: 34
Коментари: 291
Гласове: 128
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930