Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.04.2010 14:13 - Поздрав
Автор: zvezdichka Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4555 Коментари: 8 Гласове:
19

Последна промяна: 09.04.2010 14:15

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg


Искам да се извиня на всички, които влизате и надзъртвате в блога ми и гласувате за мен. Имам желание, но за момента нямам много възможност да посещавам блоговете ви. А има много хора, при които бих искала да дойда, но така се стичат нещата при мен. Дори съм си мислила дали да не преустановя временно поддържането на блога си, но от друга страна имам желание и да споделям някои от нашите пътувания тук и не само тях, така, че сигурно ще пусна и някоя тема скоро време, но и за нея се иска време да я направя. Но смятам да побързам преди пролетта да е отминала :).

Смело мога да заявя, че тук намерих много качествени хора, хора при които винаги има какво да прочета и осмисля, които ме радват с творчеството си и с това, което имат насърце да споделят! Затова и много от вас ви чувствам като виртуални приятели, въпреки, че не сме се виждали наживо! Искам да ви поздравя с една песен с много сладко клипче на млад талант, който харесвам като певец – Димитър Атанасов.

И да ви пожелая приятни почивни дни!

А аз ще дойда, когато имам възможност...  



Гласувай:
19



1. divna8 - Приятелят е приятел винаги!!!
09.04.2010 14:19
Не само когатое до нас - важното е, че сме в мислите ти! Добри почивни дни и за теб... А някои - ще поработим :)))
Усмивки за добро настроение :):):)
цитирай
2. cornflower - Чакаме те!
09.04.2010 15:20
Имаме нужда понякога от паузи.
цитирай
3. priqtel12 - Когато можеш...
09.04.2010 23:56
А ние те чакаме и ще те наобикаляме....:))!!!
цитирай
4. compassion - Колко си деликатна
10.04.2010 12:27
Аз просто изчезвам като в мъгла за дълго и после се появявам като дъга с хиляди чувства.
Бъди свободна, скъпа! Тук не си на длъжност. Достатъчно е, че съпреживяваш и се обогатяваш, а когато можеш ще го споделиш и с другите. За добрата вест никога не е късно.
цитирай
5. lotos16 - Мила Звездичке,
11.04.2010 08:25
Блогът е като албум със снимки - винаги можеш да погледнеш към приятеля, нищо, че него го няма тук. Ще идвам, когато мога, знам, че моите пожелания за хубави дни ще стигат до теб някъде през времето и пространството.
цитирай
6. panazea - Благодаря за поздрава , мила!
26.04.2010 13:39
Винаги ми е слънчево при теб!
цитирай
7. анонимен - Поздрав
29.04.2010 23:20
и за теб!
Той ми стана любим още на предния конкурс, даже от ентусиазъм се осмелих и му писах тогава малко, та си обменихме някои думи.
Сега на този конкурс, ми се стори че се опитваше повечко да е "като другите" - и от това не спечели особено. В смисъл, те все /според мен, от завист/ му се подиграват че бил "дървен" и т.н.. а той носеше нещо много чисто и уникално в себе си. Може би човек какъвто и да е, като чувства таланта в себе си - трябва да си вярва.
Дано има успехи нататък, и да имаме още един силен млад певец на български песни. Писа ми тогава, че си имат цял фенклуб на българската музика. Ето и сайта му http://www.dimitaratanasov.com/
а тук има песни http://www.dimitaratanasov.com/www.bgsong.com/index_files/Arhiv.htm

П.
цитирай
8. zvezdichka - Благодаря ви мили приятели
04.05.2010 13:08
за поздравите и милите думи, които сте ми оставили на това място. Включвам се за малко, дори мисля да пусна един пост от 2 части за едно наше пътуване през ранната пролет, който би остарял, ако изчакам дори и след празниците. Със сигурност няма да ми остане време за посещения, тъй като тази вечер предприемаме пътуване за почивните дни. Но се надявам след това да ми остане време, защото отдавна не съм се срещала с много от вас...

Искам да ви пожелая слънчево настроение и приятни празнични мигове, които да споделяте с близките си и много положителни емоции!

п.п. И Павлинче /П./ само да спомена, че благодарение на теб открих и този млад изпълнител :).
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: zvezdichka
Категория: Лични дневници
Прочетен: 5839982
Постинги: 496
Коментари: 6837
Гласове: 21682
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930