Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.04.2007 00:44 - Цветно ухание
Автор: zvezdichka Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2997 Коментари: 12 Гласове:
0

Последна промяна: 19.04.2007 01:37


image

image

image

Често радости и болки се редуват в живота. Но живота ми затова е цветен, за да ми показва различните свои страни – добри или лоши и да ме учи да не се страхувам от предизвикателствата, които  напоследък ми поднася, a да се впускам смело в тях. На теория е много лесно да се каже понякога, но практиката е тази, която изпитва нещата и ни показва и резултатите дали да успешни или не толкова.... Но това е друга тема, която няма да засягам сега. 
Та нека споделя и една част от тези малки радости, които напоследък нахлуват в мен и ги съпреживявам. Изпълват с малки радости душата ми. А една от тях е именно пролетта , която се променя така цветущо пред очите ми и не само пред моите надявам се. Всичко се разлиства, изпълва се със жизненост и енергия. Цветовете обагрят всичко наоколо и правят по-красив заобикалящия ни свят :). Слънцето грее над нас и стопля и замръзналите души. Небето е чисто, ясно и слънчево синьо. И сякаш всичко ни напомня за този живот, който носи отпечатък за радост и за който си заслужава да живее човек. Разноцветен, пъстър, богат на събития, често неочаквани дори, но които ни дават и своите ценни уроци между впрочем. Та моето намерение в този пост не е да възхвалявам живота, а да покажа, какво ме впечатли обедната почивка вчерашния и част от днешният ден. 

image

                     image

image

Имах ходене до пощата и на връщане направих няколко снимки на люляка, който така китно и уханно е разцъфтял тези дни. И се запътих към пазара, за да си купя някои плодове. Но по-скоро впечатлена от пролетта в един момент направих кръгом и поех в обратна посока нагоре към уличките с къщички, за да се поразходя малко и най-вече на лов за красиви цветни ухания :))). И сега ще споделя някои от тях. Толкова нежни, естествени, красиви, облечени със своите превъзходни премени, тези цветя са радост за окото. Сигурно бях като някоя странничка, която заляга над дворовете или кляка край градинките, за да си снима някакви си цветя там. Но какво пък... Аз ни най-малко се притеснявах от чуждото мнение. Важното е да правя това, което на мен в момента ми харесва, а какво по чудно нещо да запечаташ един красив момент и да го споделиш после и с други, които биха оценили и биха се зарадвали на тези чудновати цветенца. 

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image



Тагове:   ухание,


Гласувай:
0



1. esen - Страхотно ми подейства тази красота!
19.04.2007 01:12
Благодаря ти за споделеното! Погали душата ми!
Прегръдка!:)
цитирай
2. zvezdichka - Много са освежаващи
19.04.2007 01:17
наистина :))).
А като се размисля, че и хората сме като цветята :))).
цитирай
3. zvezdichka - Радвам се Здравче :)
19.04.2007 11:19
Изпращам ти и аз слънчеви усмивки :))).
И в София е така - мрачно, ветровито и студено. Нямаше слънце рано сутринта. Но май се показва вече на хоризонта - слънчицето де :))).
А цветята са винаги радост за сетивата ни, както и децата :).
цитирай
4. ady - Добро утро
19.04.2007 11:35
наистина в това мрачно Софийско утро действат много ободряващо.:)
цитирай
5. zvezdichka - Добро утро ady :))
19.04.2007 11:44
А по голяма част от снимките са от Борово :). Обичам понякога да се разхождам из малките улички на квартала през обедната си почивка, защото е спокойно, дочуваш птичите песни от дърветата и храстите, тук там се подават срамежливчета - цветенца, които ти се усмихват от нечий двор и някоя котка се е изтегнала мързеливо на припек :))).
Желая ти усмихнат ден :).
цитирай
6. fiona - Много красота си уловила! Браво! :)
19.04.2007 20:18
Прекрасни са снимките ти. Толкова пъстри...
Дааа, човек просто трябва да се огледа. Красотата е около нас.
цитирай
7. zvezdichka - Mного си права!
19.04.2007 20:24
Често ние хората се вглъбяваме в себе си, в проблемите си и нямаме очи за красотата, която ни заобикаля.
Понякога човек трябва да насочва погледа си, дори и да си вре носа там където не му влиза в работата, защото може да открие нещо интересно :). Може би човек смята, че това не му е работата, но погледнато от друга гледна точка защо пък не...
цитирай
8. анонимен - DlpPorQkYDkNBbUdkmd
24.05.2011 14:51
Haha. I woke up down today. YouВ’ve cheeerd me up!
цитирай
9. анонимен - fIIxxnEycoZBIn
24.05.2011 19:24
You have shed a ray of sunshine into the forum. Tkhnas!
цитирай
10. анонимен - XyQffleVfCjhLoic
25.05.2011 13:17
Nhw1tY <a href="http://hyhrikeqfdxb.com/">hyhrikeqfdxb</a>
цитирай
11. анонимен - uZXbymnDjCj
25.05.2011 13:22
hPf5Cz <a href="http://bjrggdhzftoo.com/">bjrggdhzftoo</a>
цитирай
12. анонимен - ScEDcYFfu
25.05.2011 18:15
lYHWf4 , [url=http://piswpdswmvbw.com/]piswpdswmvbw[/url], [link=http://znuvzybnbeta.com/]znuvzybnbeta[/link], http://mvaczxiwjemz.com/
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: zvezdichka
Категория: Лични дневници
Прочетен: 5817823
Постинги: 496
Коментари: 6837
Гласове: 21680
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031