Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.03.2007 00:10 - Пролетта в околностите на квартал Борово :)))
Автор: zvezdichka Категория: Лични дневници   
Прочетен: 13931 Коментари: 28 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

image

Реших и аз да споделя своите пролетни впечатления тези дни. Дни, в които душата ни се радва на топлото слънчице, усмихващо се дружелюбно над всички нас и над мен самата. Само да обърнем очите си нагоре и то ще ни погали и поздрави с блага усмивка и ще провокира такава и на нашите лица. Пролетта вече е толкова осезаемо присъстваща дори и в София. И това ме радва между впрочем. Защото всичко придобива друг облик. 

image


image
Обичам да наблюдавам как постепенно се обличат дървета и са толкова красиви в новите си премени. След голотата, която така ме впечатляваше в късната есен и зима ето, че идва ред на една от най-изящните картини, с които се изпълват очите ни. И нека се насладим на тази промяна. Защото тя е и за нашите сетива. Тя доставя радост в сърцата ни. Кара ни да се отпуснем, да преминем на друга вълна. А е хубаво когато успеем да хванем вълната. Тя ни издига и ни понася с вихъра и великолепието на тази немирна хубавица – пролетта. Толкова кокетна и изящна е нейната мисия. И как ни зарежда само със съвършените багри и уханието, което започва да се носи във въздуха, с невероятна красота и естественост.

image image

image


image

И пролетта най-вече мога да я почувствам в обедната си почивка, когато изляза да взема глътка чист въздух и да се разходя из квартала /Борово-Бъкстон/. Грозното в този квартал са постоянно никнещите блокове, като всяка свободна дупка вече се използва за строеж. Ето от 3 дена вече точно до нашия офис копаят една огромна дупка за основи на строеж, при което се вдига невъобразим шум от камиони, багер, копаене, разбиване на тротоарна настилка, вдигат се прахоляци. Но какво да се прави... Това е положението или по-скоро апетитите на строителите на днешна София. 

image

/Мила Злате тези усмихнати иглики са за теб мила :)))/

image

Добре, че на места все още са се запазили малки китни къщички, с градинки и борове в тях. Изумяват ме високите борове на фона на малките къщички. Сигурно са много стари и изглеждат величествено. А за птичките, които пеят така очарователно какво да кажа. Радвам се на тези малки, но уникални създания, които така оживяват разходката ми.

image


И друго, което се набива в очите ми, наред с тази красота е мръсотията около нас, боклуците, които се валят навсякъде, найлоновите торбички, които висят като коледна украса по цъфналите дръвчета. Абе нямам думи... Ние хората сме особен вид племе или само някои от тях, които не са се научили да ценят красотата и чистотата и това, че тя зависи и от нас...

image

И накрая един заснежен връх в далечината :)))

image




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - :)
16.03.2007 00:12
Страхотно :))))) Пролетта! Пролетта! Пролетта!
цитирай
2. zvezdichka - :)))
16.03.2007 00:16
Такава е тя, че ни кара да отваря едни усти, че и едни зъбки като блеснат от там и отиде... И ти самия си станал като една усмихната репичка :))). Визирам себе си в момента де... :)))
Спокойна вечер Мей и ми е драго да те видя :).
цитирай
3. victorelud - Аз също имам хубава снимка от Борово
16.03.2007 02:03
Ходих преди няколко дни да гледам един апартамент там.
Пред сградата бяха взривили колата на някакъв и освен нея бяха изгоряли едно ванче и друга кола.
Снимката е страхотна. И е снимана преди няколко дни (демек тематично ще се върже с пролетта от твоя пост).
цитирай
4. venercheto - Благодаря ти! Благодаря ти, че д...
16.03.2007 02:13
Благодаря ти! Благодаря ти, че донесе разцъфналата пролет толкова близко до мен!! Където съм аз Пролетта идва още- почти е дошла, но не съвсем. И непрекъснато си мисля, как ли е в България..как ли е при баба на село..където цялата й градина е цъфнала..череши, вишни, кайсиии, праскови, сливи..какво ли няма мойта баба там..Ах, благодаря ти, звездичка :) Дори софийския пейзаж ми е мил, така пролетен:)

А от строежите няма как да се отървем. Нaли сме толкова проспериращо общество- трябва да се примирим с тях до края на живота cи, явно. Аз живея под Алпите, на едно огромно езеро, като море. Въпреки дивната гледка, пред прозореца ми минава една магистрала..строежи бучат отвсякъде- без да преувеличавам. Това сме ние, хората.

сърдечни поздрави от
венерчето
цитирай
5. zvezdichka - Ами ако имаш желание
16.03.2007 07:41
можеш да споделиш своята снимка с нас Виктор :))). Аз съм в този квартал само в работно време и не съм чула за случая. А и нямам много време за разходка, освен 30-40 минути в обедната почивка :). А, че ни заобикалят неща, за които не ни е особено приятно, то е ясно. Иначе животът би бил много скучен, макар, че аз предпочитам бялата страна на медала.
Успешен ден от мен!
цитирай
6. zvezdichka - Ох, като спомена градинката
16.03.2007 07:50
на баба на село ми стана толкова мило Венерче. Защото и аз имам топли спомени от миналото, когато бяхме безгрижни деца :))). Радвам се, че съм ти доставила тази радост да се докоснеш до родния си край, който пазиш дълбоко в сърцето си именно чрез спомените.

А апетити навярно са големи по цял свят и въпреки красотата на природата ние човеците ще усвояваме все нови и нови територии като изместваме все повече красотата в по-глухите места. Но добре е, че тя може да се открие навсякъде, въпреки действията на хората... А понякога и ние имаме дял за това.
Желая ти един красив топъл и слънчев ден там където си и пролетно ухание да сгрява душата ти :))).
цитирай
7. bilqnka - Звездичке...
16.03.2007 08:25
...снимките са страхотни!
Както неведнъж съм казвала, това е моя сезон :) моят любим сезон.Обожавам красотата му и всички други подробности.
Относно мръсотията...то винаги я има, и ми се струва, че и ще продължава да я има.Колкото и да не ни се иска.
поздрави!
цитирай
8. victorelud - Звездичке, ето я снимката
16.03.2007 11:24
http://www.nexenture.de/bigair/buckstone.JPG
цитирай
9. zvezdichka - О гледката
16.03.2007 12:14
е много грозна и ужасяваща...
И стават много ясно какви са контрастите между хармонията, която е в природата и човешката злоба и омраза, вледеняваща човешките сърца...
Но благодаря Виктор :). А нашите очи могат всичко да поемат и да правят съответни избори...
Лек ден ти желая.
цитирай
10. zvezdichka - Благодаря ти Билянче,
16.03.2007 12:18
пролетта е един от най-красивите сезони наистина. И е много вдъхновяващ и преизпълващ душите ни :))).
Слънчев ден ти желая и приятна почивка!
цитирай
11. informator - Игликите са приказни!
16.03.2007 15:12
Игликите са приказни!
цитирай
12. nin6eto - Благодаря! от скоро съм тук и мей за ...
16.03.2007 21:09
Благодаря! от скоро съм тук и мей за първи път имам удоволствието да чета нещо твое, но съм възхитена. И от снимките и от написаното. За това наистина-благодаря. Това беше и най-хубавото нещо за добро утро, което съм виждала скоро.
Обожавам пролетта и всичко свързано с нея. :)
Аз работя в Банкя, но честно казано все още не съм видяла толкова цъфнали дръвчета и цветя. Тук там само се показват пъпките на дръвчетата колкото да напомнят, че все пак идва пролетта и носи нещо ново. Като компенсация обаче почти цял ден се радвам на песните на птичките, който необезпокоявани си чуруликат. Това е предимството на малкия град-много по-тихо и уютно е.
още веднъж благодаря, че ми напомни колко красива е пролетта.
цитирай
13. zvezdichka - За игликите :)))
16.03.2007 22:07
По време на разходката си в първия момент като съзрях едно дворче, ама цялото изпъстрено с иглики, тревички и тук там теменужки направо ахнах. Усмихнах се щастливо и запечатах естествено тази красота :))).
цитирай
14. zvezdichka - Привет Нинче :)
16.03.2007 22:18
Благодаря ти за коментара. Трогна ме :). Не знам дали при мен е станало професионална деформация, но аз непрекъснато се оглеждам и търся да видя къде пролетта е оставила своя отпечатък. Пък и квартала в който работя има много дървета, има и къщички с градинки, така че има какво да се види. Надявам се че и ти скоро време ще почустваш по осезаемо пролетта :))).
А птичките ги обожавам както видими, разперили криле в полет или разхождайки се по асфалта или в клоните на някое дърво, така и невидими за окото ми в даден момент, но звука, достигащ до ушите ми е превъзходен и толкова радващ :))).
цитирай
15. анонимен - Много красиво!
17.03.2007 08:10
Благодаря за настроението!
Да си весела, засмяна
с червени бузки
и от слънцето огряна!
Целувки!
цитирай
16. esen - Умееш да ни доставяш красота и радост, Звездичке!
17.03.2007 12:04
Благодаря ти за прекрасното пролетно настроение, за топлината и чудото на настъпващото ново начало!

Да отворим очи за красотата! Прегръдки за теб!:)
цитирай
17. zvezdichka - Благодаря ти Ани!
17.03.2007 12:17
Слънчево да е твоето настроение и денят ти да е усмихнат :))).
цитирай
18. zvezdichka - :)))
17.03.2007 12:22
Усмивки и за теб мила Злате. Винаги ме радва топлината на твоите коментари, думите, които извират от душата ти.
Слънчеви поздрави и от едно светло момиче :))). Хубав ден ти желая.
цитирай
19. comfy - Много карсиво и приятно, Звездичке! :)
18.03.2007 12:15
Ще очаквам още такива постове - видяното през твоите очи!!! ;)***
цитирай
20. zvezdichka - Благодаря мила Здравче
18.03.2007 14:42
Денят наистина е приказен, стига човек да може да му се наслади :))).
Ден изпълнен с топлина и усмивки ти желая.
цитирай
21. zvezdichka - Благодаря ти Кирил :)))
18.03.2007 14:45
Само, че за момента съм на друга вълна, различна от твоето желание, т.е. смятам да си дам малка почивка. Така, че до скоро...
Желая ти щастие и късмет и нежността на пролетта да те вдъхновява.
цитирай
22. rossi01 - :)
18.03.2007 15:22
Хубаво е,че и в София има хубави места
цитирай
23. zvezdichka - Да Роси, днес пътувах
18.03.2007 21:09
по Цариградско шосе и също имаше какво да се види определено :))). И даже ми прави впечатление, че някакви невзрачни къщички, които повече напомнят на съборетини и никога не биха ми направили впечатление в квартала, в който живея, но като са се разлистили едни дръвчета в бяло над тях, тогава ги забелязва човек... :)))
цитирай
24. slavei - Много свежо и красиво....
19.03.2007 08:31
...и ме зарежди с добро настроение.....:)
Благодаря, Звездичка!
Успешен и щастлив ден ти желая!:))
цитирай
25. queenestir - Много приятен и красив постинг!
19.03.2007 12:05
Благодаря, zvezdichka!:)
цитирай
26. zvezdichka - Благодаря ви slavei, queenestir :)))
19.03.2007 13:24
Пролетта все по бурно ни застига и уханието навън така очарова в един момент :))). Страхотно е просто :).
Желая и на вас един красив и ухаещ с пролетно настроение ден :).
цитирай
27. arnette - къде?
20.03.2007 09:45
Явно се разхождаш в Борово, различно от онова, в което живея. При мен само блокове и строежи :)
Страхотни снимки, точно вчера ми направи впечатление за пръв път как хубаво ухае на пролет навън.
цитирай
28. zvezdichka - Ами използвам основно
20.03.2007 11:45
времето през обедната почивка, когато често ходя и до пощата или сутрин отивайки пеша на работа от автогарата на Овча Купел до офиса. И напоследък много ме радва картината, която се разкрива пред очите ми, дръвчетата отрупани изобилно с цвят :))). И уханието също така, и птичките... Просто тази година пролетта я чувствам много силно дори и в мен самата...
Слънчеви поздрави и приятен ден!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: zvezdichka
Категория: Лични дневници
Прочетен: 5816869
Постинги: 496
Коментари: 6837
Гласове: 21680
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031