Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.02.2007 23:57 - Обичам бялото на зимата
Автор: zvezdichka Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4909 Коментари: 9 Гласове:
0



image

Снега, който заваля сутринта в София така приятно ме изненада и зарадва. С такова нетърпение го очаквах, дори в неделя поздравих настъпващата пролет, а в понеделник като погледнах през прозореца, що да видя: "Ха, здравей зима :)))" Приветствах я с добре дошла тази дългоочаквана гостенка, която не идва, когато я поканя, а когато тя си пожелае. Толкова е своенравна. И толкова красива.  Жадна за нашите погледи. Но хората по мои наблюдения май са отвикнали да се радват на снега. Може би трябва да  станем като децата, за да забележим магията, с която ни изпъстря тази наша приятелка. Да, приятелка в едни случаи, но в други може да се яви и като неприятелка, като такава, която отнема живот... Но сега няма да гледам на черните окраски, а ще погледна на нея милата, белоснежната, красивата и топла зима. 
Защо я наричам топла ли? Ами защото тя сгрява сърцето ми именно със своя чар, със своята белота, със своите блестящи отражения върху снега. Такава е тя за мен. Сега съм импулсивна и пиша това, което извира от мен. Може би е странен начина по който говоря за зимата, но и тя е странница като мен самата :))). Може би по-това си приличаме. И си мисля, че има много да се уча от нея. Да се уча на суровост, която понякога ми липсва. Една сурова и вихровита зима. Еха... Дали ще успея да я видя такава тази година. Но времето ще покаже. А аз мога да бъда само в очакване, както на приятните, така и на неприятните изненади, като измръзване, киша и т.н. Но определено тя дава повече от това...
А самата белота, широта  - тя ми напомня за искреността и чистотата в човешките отношения. Поне аз правя такава аналогия. А напоследък осъзнавам, какво богатство за мен е искреността, белотата на отношенията ми с мои приятели, тези, с които всичко мога да споделя. Обичам ги тези отношения. Толкова много ме обогатяват и ми дават. Благодарна съм за тях. Благодарна съм за зимата като сезон, който си е уникален, както и ние самите между впрочем. 
Айде... Откъде почнах на къде отидох, ще каже някой от вас навярно :))). Но така ми тече мисълта в момента, а понякога седна ли да пиша се разписвам нещо и забивам в такива посоки.
Честно да си кажа започнах този пост, за да запиша едно кратичко стихче, което отразява моето сутрешно настроение, но ето, че се отнесох малко повече :))).
А ето го и него:


image

Обичам бялото на зимата,
снежинки да танцуват по лицето ми,
да ме докосват нежно с трепет,
в косите да застиват като шепот.

Да ме загърне белоснежно наметало,
в прегръдката му топла да се сгуша,
да ме целуне плахо и нечуто,
като волна птица душата да полита. 

image

image

image



Тагове:   обичам,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. wildroses - И за стихчето,
28.02.2007 00:04
и за постинга гласувам с две ръце, Сияйна! ;)
цитирай
2. zvezdichka - Ами така спонтанно
28.02.2007 00:09
ми дойде, не че имах намерение да го пиша :))).
цитирай
3. slavei - Звездичка!
28.02.2007 00:34
Толкова е бяло и красиво при теб, че и аз се размечтах за сняг.... и за белота и чистота в отношенията между хората!

Спокойна вечер!:))
цитирай
4. zvezdichka - Благодаря ти Славейче :)))
28.02.2007 00:51
Някои хора предпочитат черния цвят, други - белия, но в белотата откривам някаква магия понякога. А белотата в отношенията трябва да е на почит, защото е толкова прекрасна. Но жалко е че много хора не го осъзнават и пренебрегват...
Поздрави и спокойна вечер и на теб ти желая и една бяла и сияйна зима също така :))).
цитирай
5. анонимен - Много красиво!
28.02.2007 10:54
Благодаря!
Бяла и добра бъди,
такава остани
в сърцата ни!
Поздрав!
цитирай
6. tera - не обичам да ми е студено,
28.02.2007 12:19
но харесвам зимната красота, смълчаната белоснежна гора, сякаш замислена, леко падащите безмълвни снежинки...
Сетих се как на миналата Коледа валя сняг и гледката от прозореца ми (аз съм доста нависоко) беще като на една гигантска играчка, като тези, които ги разтърсваш и завалява сняг.
Беше разкошно! (но аз си бях вътре на топличко:)))
цитирай
7. candysays - :))) Прекрасен постинг, мила звездичке!.... :-*
28.02.2007 14:01
Колко аналогично сме подходили с теб (и сме възприели) вчерашната спонтанна и разкошна белота и дългоочакван снеговалеж... :)))

Не е ли прекрасна тази синхронност?... :-**
цитирай
8. zvezdichka - Извинявам се за закъснелия отговор...
05.03.2007 00:34
tera, но наистина белоснежната красота те кара да притихнеш и да й се насладиш, а особено, ако я наблюдаваш нощно време осветена от уличното осветление. Много интересни форми придобиват тогава тези снежни завивки...
цитирай
9. zvezdichka - Да candysays
05.03.2007 00:38
явно ни вдъхновяват едни и същи неща... :))) И е хубаво наистина, когато се прочетеш мислено в някой друг...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: zvezdichka
Категория: Лични дневници
Прочетен: 5832419
Постинги: 496
Коментари: 6837
Гласове: 21682
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930