Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.11.2006 00:11 - Неочакваното
Автор: zvezdichka Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1527 Коментари: 3 Гласове:
0

Последна промяна: 22.11.2006 00:17


Харесвам изненадите. Тези, които те превръщат във вихър. Неочакваните, които те карат да се усмихваш. Да зарадвах се тази вечер, че не всичко в живота ми става според плановете и Слава Богу, че е така. Иначе живота ми би бил предсказуем и скучен. А аз не обичам скучните и повторяеми неща. Благодарна съм, когато изненадата се изсипе върху ми и ми каже: "Здравей :). Аз те посетих тази сутрин, тази вечер, този ден. И ще бъда твоя спътница." 
Да, обичам ги такива спътници и ги желая. Но момента на изненадата така добре ми въздейства. И аз политам и се устремявам смело напред, там където ме зове неочакваното, за да го съпреживея, за да събера миговете и да ги запечатам.  Колко малко му трябва на човек. Живота наистина е красив и така те гъделичка понякога, че ти става едно хубаво. И една голяма усмивка се разлива по устните ми. 

И искам да извикам силно, ама много силно: "Благодаря ти за изненадите, които ме поднасяш, дори и за неприятните!" Защото изненадите те жегват някъде дълбоко. Карат те да си нащрек понякога, а друг път да се отпускаш плавно и да си почиваш. 

Човек има нужда както и от бдителност, а също така и от отпускане, почивка. И по добре е когато се редуват, за да не стане прекалено отпуснат, или пък да гледа изтормозено в един момент и напрежението да го държи под пара и той да изпушва. Да няма къде главицата си да отпусне блаженно. Човек трябва да вкусва и от спокойствието и от бясното препускане. От всяко има полза по слънцето, стига да усетиш кой момент за какво е :).

Та похвалих се, че ми е гот тази вечер и очаквам и други неочаквани неща.  Каквито и да са те са добре дошли и винаги ще бъда добра домакиня или поне ще се постарая, да ги посрещна и да ги поканя да бъдат от почетните ми гости.





Тагове:   Неочакваното,


Гласувай:
0



1. slavei - :)
22.11.2006 00:19
И аз много обичам изненадите.....особено приятните!
А дали има някой да не ги обича...?:)
цитирай
2. zvezdichka - Така е :)
22.11.2006 00:26
Затова и реших да го споделя, защото тази вечер ми сервира една такава :))) хи-хи.
Мм-м приятно гъделичкащо е усещането.
цитирай
3. slavei - ммм
22.11.2006 00:37
пожелавам ти повече и по-често такива "приятно гъделичкащи" изненади!:)))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: zvezdichka
Категория: Лични дневници
Прочетен: 5816370
Постинги: 496
Коментари: 6837
Гласове: 21680
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031