Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.10.2006 23:55 - Неочакваните срещи
Автор: zvezdichka Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1455 Коментари: 1 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

В живота на човек се случват много неочаквани неща. Така е и с различните хора, с които се сблъсква волно или неволно, а и със всяко нещо, до което се докосва и което може да има своето магнетично въздействие върху него. Някои срещи са вълнуващи. Те спират дъха ти в даден момент и ти стоиш и се чудиш: "Ама на мен ли ми се случва сега точно това?". Други са затрогващи, сърдечни. Навяват много топлота. Оставят един прекрасен и мил спомен в човешката душа. Трети са мистични, пълни със загадки, въпроси. Възбуждат интереса ни, карат ни да се втурваме в посоки, за които досега не сме и предполагали, че съществуват. 
Самата дума неочакван крие в себе си моментът на изненадата. Тя - изненадата може да се свързва както с радостта, така и с мъничко тъга. Но важното е, че нещата, които се докосват до нас са истински и живи едва тогава, когато ги съпреживяваме, когато се изправим срещу тях, посрещнем ги с очакване, тръгнем към тях без страх, а дори и с риск. Понякога без да се замисляме, водени от разпаления приключенски дух в нас ние се отдаваме на това преживяване и откриваме скъпоценности, които ако бяхме си останали в досегашното положение щяха да останат скрити от погледът ни. Но това, че сме се впуснали в приключението вече е предпоставка за съпреживяване на промяна в нас, промяна, продиктувана от тайното докосване на една магия, на едно вълшебство, което оживява и ни потапя в своята среда, настройва слуха ни на своите акорди и тогава долавяме и божественият глас, който отеква в нас, мелодията, която се излива и в миг започва и от нас да прелива. И ние отдаваме тази магия, зарадвани от неочакваното преживяване. 

А ето и един пример за една такава неочаквана среща:

Неочаквана среща в планината 

Вятър свисти край мен и ми говори,
изпълва ме със буйна страст,
планината приюти ме в своите доби,
въвежда ме в пътища незнайни,
разказва ми за дивната си красота. 

Полъхът на свежест ме изпълва,
вдъхновява ме таз белоснежна красота
и приключенски дух в мен разпалва,
въвежда ме в места на копнеж и свобода,
свобода в духа, който преживява
пътуване към не откривани места,
о, как жадно е окото ми
за таз несподелена красота. 

Насрещен вятър косите ми развява,
песента му –
ту злокобна, ту кристално чиста,
отеква в мен със странен глас.
Стихията му ме опиянява,
обгръща ме и ме понася
във вихрен полет пак. 

Отправям поглед към небето,
закачливо слънце гали ми лицето,
клоните на дърветата са като полудели,
понесли се в бурен танц,
под съпровода на свистенето на вятъра,
дирижиращ чудна хореография,
сякаш движен от невидима ръка,
оживяваща пред мен. 

05.03.2006г. Витоша



Тагове:   срещи,   Неочакваните,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. ninaantonova - Удивително...
28.10.2006 22:01
Написано с много вдъхновение, очакване и желание за неочакваното. Изпълнено е с много топлина и романтика. Бог е дал възможност на Човека да се докосне до природата с цел да я опознае и да вдъхне от аромата на неземното и красивото което е сътворил за него. Благодаря ти за удоволствието да се докосна до живото.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: zvezdichka
Категория: Лични дневници
Прочетен: 5818454
Постинги: 496
Коментари: 6837
Гласове: 21680
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031