Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.10.2006 00:42 - Искам, въпреки че…
Автор: zvezdichka Категория: Лични дневници   
Прочетен: 884 Коментари: 1 Гласове:
0

Последна промяна: 10.10.2006 10:55


Продължавам с темата за споделеността, като реших да публикувам едно стихотворение, което написах, осъзнавайки нещо изключително важно за моя живот. А именно, когато човек прогледне за някои истини в живота си, той става лек, свободен поради факта на осъзнаване. Така беше и с мен, когато осъзнах каква сила има в това да бъдеш споделен. Но не на първо място трябваше да открия тази магия – споделянето, да се докосна до нея, да я пожелая, тя да ме изпълва и преминава през мен и моята същност. 

Защо казвам това ли? Защото е имало дни в моето далечно минало, когато съм живяла със своите представи и очаквания или по-скоро не съм имала кой знае какви очаквания в този живот. Защото самата аз съм била затворена от своята представа, от това, което съм виждала за себе си, че съществува наяве и не ми е харесвало. Но въпреки това съм го била приемала, че е така, че това е даденост. И естествено, че то е било силно в мене, работело е под прикритие и е сеело своята отрова. Да, отрова, която умъртвява живата същност и те превръща в ходещ призрак, в зомби, което не може да разсъждава, а се подчинява на законите на тъмнината, която го движи в своя порочен кръг. И това те тормози и те прави слаб в собствените ти очи и в очите на околните, вперени в теб. За теб в такъв момент има два пътя. Единият е да се предадеш на това състояние и то да се превърне в твоя мрачна същност. А другия е да потърсиш да излизаш от тази първоначална представа, да търсиш промяната, която би обновила сетивата ти и би ти дала нови очи, с които да съсипеш това състояние в теб и да въздъхнеш с облекчение. Да бъдеш от страната на победителите, а не от тези които губят битките със себи си на първо място. Да знаеш какво искаш и да не се страхуваш да извисяваш гласа си над урвите и бездните и да извикаш смело: “Да аз искам точно това, въпреки, че…”. Нека пътеводното място отреждаме на “искам”, а не на “въпреки, че…” и то ще извърши своята своето преобразяване. От Пепеляшка в миг ще се превърнеш в Принцеса, само да го искаш. Да бъдеш принцеса… А не момиче за всичко… Това всеки го може, но кой може да заяви: “Аз мога да бъда принцеса”. Малко хора май. Но се надявам да не са изчезнали съвсем, тези малцината, които светят със своята светлинка и озаряват… Бъдете принцеси, бъдете принцове в живота. 

/п.п.Разписах се нещо. Тръгнах от едно място, а се озовах на друго. Така, че стихотворението ще пусна в отделна тема./



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. adjna - :)
10.10.2006 12:34
да, звездичке, всичко си зависи от теб самия!!!
всичко :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: zvezdichka
Категория: Лични дневници
Прочетен: 5816893
Постинги: 496
Коментари: 6837
Гласове: 21680
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031