Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.02.2021 21:30 - На точното място в точното време
Автор: chuitemoyaglas Категория: Изкуство   
Прочетен: 1849 Коментари: 1 Гласове:
4

Последна промяна: 14.02.2021 21:31

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Здравейте! Честит Трифон Зарезан и Свети Валентин! Много хора около мен казват, че не трябва да празнуваме Свети Валентин понеже не е наш празник, но аз лично нямам против, защото темата е универсална и е въпрос на предпочитания! Затова ви пожелавам много щастие и любов. Дори когато ви е трудно да повярвате в това чувство, не губете вяра и бъдете просто себе си. Късмета не идва в най-подходящото време. Понякога трябва да го изчакаме, но той е една малка част от живота ни и всичко друго зависи от нас, нашите действия и висши сили, които може никога да не разберем. Ето затова се усмихнете и се огледайте. Така ще разберете, че не сте сами на този празник и може и вие да се забавлявате дори и да не сте намерили правилния човек за вас още.(Говоря от личен опит, не си губете времето да обмисляте тези неща)
Преди няколко дни блога ми стана на четири години. Ура! Браво на мен! : [)
Събудих се сутринта и осъзнах колко много съм се променила именно заради този блог. Човекът отпреди ми се струва като сън. Тук се научих да защитавам позицията си и гласът ми да бъде чут. Тук разбрах,че има хора, които искат да ме слушат!  Мълчанието е ужасно нещо, често дразнещо, но това което хората не разбират е че няма да се открехнем пред тях ако нямаме дори зрънце надежда, че ще ни обърнат внимание. А много хора тук го направиха. За което благодаря! На всеки коментар, глас и лично съобщение! Нямате си напредстава колко се радвам да пиша в Blog.bg и трябва да избухне вулкан, за да спра!



                                                                                                                             РС



Гласувай:
4



1. trakietsadobri - Обичта спасява човешкия свят поколение след поколение - ден и нощ. :)
17.02.2021 11:12
14 февруари е трако-българското наричане за пролет, което е памет за обичта на майката Земя и всяка жива природа. Нито един от родните ни празници не е случаен, затова е полезно е да ги помним, разбираме и празнуваме.
цитирай
Търсене

Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031