Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.12.2018 22:14 - Сладкиш с ябълки и орехи
Автор: to4ilka Категория: Рецепти   
Прочетен: 4705 Коментари: 2 Гласове:
4

Последна промяна: 02.12.2018 22:24

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Толкова отдавна не съм писала рецепти,че дори съм си забравила паролата за вход!!Стават такива работи...Най-после нещо ново направих,че все едни и същи неща си правя напоследък...Поводът е Фейсбук!Много странно ви звучи,но е факт!Покани ме леля Петя да и направя профил във фейсбук,а там на масата едно вкусно сладкишче ухае на ябълки и ванилия......веднага реших докато не ми е минал ентусиазмът да го пробвам и аз...Няколко ябълки си пригответе обелени и нарязани на парченца,с чопърчето едро си смелете орехи,не ги щадете,4 яйца,1 чаша и малко повече захар ,също толкова брашно,1 бакпулвер,щипка-две сол за вкус,няколко капки ванилия и половин пакетче масло.
    Вземете купата и по-смело с турбо-миксера разбийте до побеляване 4-те яйца и захарта.Включете фурната на средна степен да се загрява и пъхнете вътре тавичката с маслото да се разтопи...Към разбитите яйца добавете щипката сол,ванилийката и с тел за разбиване полекичка разбъркайте брашното с бакпулвера така,че да не спадне пухкавата бяла смес...След това извадете тавичката и изсипете сместта с добавените ябълки вече в нея,а най-отгоре поръсете с едросмляните орехи,дори съвет:начупете ги с ръка отгоре за да ги усещате по-добре-като са печени са много вкусни...Това е,слагате да се пече и не отваряйте за да не спадне сместта при печене.Достатъчно е 25-30 минути
Може да пробвате как е след 15-тата минута.По желание може да си поръсите сладкиша с пудра захар.
imageimage




Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

1. donchevav - М-м-м, наистина вкусно! Ще направя ...
03.12.2018 17:25
М-м-м, наистина вкусно! Ще направя сладкиша още утре, но не съм сигурна дали добре съм те разбрала - ябълките, обелени и нарязани на тънко, се прибавят към сместа след брашното и бакпулвера и всичко това се изсипва върху разтопеното масло в тавичката, нали? Защото ябълките могат и да се наредят върху маслото и отгоре да се излее сместа - как е в оригинала на твоята леля Петя?:)))
Благодаря ти за интересната рецепта! Прегръщам те, приятелко!
цитирай
2. to4ilka - Вени,
03.12.2018 21:21
Правилно си ме разбрала,те са нарязани на кубчета или дребни парченца и се омесват в сместа и чак тогава се изсипват в тавичката с разтопеното масло.Така сладкишът има превъзходен маслен вкус ,ябълките са вътре тук-там,аз нарязах повече,а препечените орехи отгоре са супер!Така си имате сладкиш,с неголяма "врътня",вкусен и бързо готов!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: to4ilka
Категория: Рецепти
Прочетен: 528607
Постинги: 144
Коментари: 247
Гласове: 699
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031