Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.02.2013 15:15 - Страстите тепърва се разгарят!
Автор: oursun Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 7956 Коментари: 4 Гласове:
1

Последна промяна: 25.02.2013 15:17

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Вчера попаднах в средата на протестното шествие срещу монополите в България. За миг се обърках и не знаех - в коя епоха живея? Почувствах се все едно гледам някак отстрани - припомняйки си сцени от документални филми за близкото минало на България, които ме караха да настръхвам ...
Всички ние чувстваме, че е дошъл пределът на търпението ни!  Усещаме напрежение, но дали трябва да му се поддадем? Ако погледнем от високо може да видим, че сме слепи за някои важни истини.
Една от тях - хабим ресурси на поразия, защото не знаем какво означава да сме лишени от тях! Това, че водата е евтина, не означава да стоим под душа с часове ...
Може ли някой да ми обясни какво означава сметка за ток над 300 лв? На мен това ми е заплатата чисто, хора! Засрамете се малко ... Дори и да се топлите на ток, това си е чисто разхищение на енергия! Яд ме е на разглезените клиенти на енергодружества, защото знам, че щом аз мога да живея със сметка за ток максимум 100 лева през зимата, всички можем! А аз дори спадам към "разглезените" - баба ми живее със 150 лв пенсия и не може да си позволи сметка за ток повече от 40 лв ... в най-голямата зима! Щом тя може и е жива, всички можем! Хайде, сега, започнете да изгасяте след себе си лампи, светещи точки и не оставяйте телевизора включен докато ви няма! Да не говорим за излишно включени топлинни уреди. А знаете ли, че колкото по-топло е вкъши, толкова по-изнежени ставаме и, съответно, по студено ни става? Житейски факт ...
Страстите тепърва се разгарят ... този постинг също е плод на страст - страстта към хубавия живот, който всички ние желаем за себе си! Ако наистина желаем промяна към добро, трябва да започнем с промяна в своето мислене.
И стига с тази агресия в метрото, моля - всички ще стигнем на време за работа, освен ако не сте се успали (а това е ваш проблем, не на околните!).
Благодаря за вниманието! :)




Гласувай:
2



1. balar - гледаш
25.02.2013 15:22
твърде много телевизия, казано с други думи
цитирай
2. jivi93 - Така е
25.02.2013 17:18
Да се разхищава ток е престъпление.
цитирай
3. stanemirkata - Съгласен съм, че много хора буквално разхищават електричеството.
25.02.2013 19:16
Не мога да си обясня обаче, как след като бях 10 дни през декември на гости при дъщеря си и се отоплявам с парно сметката ми за ток е двойно по-висока от тази за предишния период.
цитирай
4. oursun - Отговор към stanemirkata
27.02.2013 10:52
stanemirkata, наистина има проблеми със сметките за парно и ток! С написаното визирах ситуацията по принцип, не сгрешените сметки. Наистина съчувствам искрено на хората, пострадали от подобни грешки ... Тези ситуации ни карат да се чувстваме "късметлии", ако се окаже, че сметките ни са реални. А не бива да е така, нали? Звучи глупаво дори... Най-нормалното нещо е сметката ти да отговаря на потребеното през месеца!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: oursun
Категория: Забавление
Прочетен: 44187
Постинги: 8
Коментари: 10
Гласове: 6
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031