Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.06.2013 16:50 - ..............
Автор: dusha Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2642 Коментари: 3 Гласове:
3



Много пъти влизам тук и тъкмо ще започвам да пиша и спирам... Някак си няма какво да споделя, което да остане в "историята на моя живот". Тук пиша имено с тази цел.. след време (години), да се връщам и да прочитам как съм била, какво съм чувствала, какво ме е вълнувало, обичала ли съм и т.н.
Сега.. не мога да кажа, че съм щастлива, но не съм и нещастна.. Имам всичко, а в същото време имам усещането, че нямам нищо..!!! Ако някой друг имаше нещата и възможностите, които имам аз в момента щеше да се възползва много добре и да живее много щастливо.. И от страни погледнато наистина съм за завиждане, но на практика не съм. Лошо е, когато не знаеш как да използваш възможностите си и как да живееш щастливо... Всъщност аз знам! Но много неща ме спират... пречки и предразсъдъци, които не мога да премина... Стоя страхливо и мълчаливо в ъгъла и чакам да се случи чудо.. или някой да ми каже как да живея живота си, как да работя работата си.... Най-ми е добре с нареждания... направи това и аз го правя.. направи онова и аз го правя и всички са доволни!!! От какво се помня съм безгласна буква.. и ако съм невидима за всички ще е още по-добре!!! Но толкова съм свикнала с този си живот, че не ми прави впечатление и нямам право да се оплаквам, защото сама съм си го избрала.. 
В любовно отношение- нищо ново! Все още съм сама! Вече 2 г. и няколко месеца!!! Това ако някой ми го беше казал преди около 3 г. нямаше да му повярвам... Аз, която имах страх от самотата и така правех, че и ден да не съм сама... от една връзка, та на друга... Знам ли, може би съм се наситила... Толкова съм се наситила, че вече ме е срам да кажа с колко съм била... Това го установих скоро при едно запознанство с много свестен мъж.. като ме попита с колко съм била... и аз за първи път да излъжа!!!! Отговорих с "имах четири по-сериозни връзки"!!! Да, сериозните ми връзки, които продължаваха малко повече от 6 месеца наистина са четири, но имам още много други зад гърба си... Не съжалявам за тях, но сега се чудя на акъла си и на чувствата си... как преди толкова лесно допусках мъжете до себе си, как лесно се влюбвах, раздавах и т.н., а сега... сега сякаш имам непоносимост към мъжете!!!! Как и един не можа с нещо да ме трогне... А най-накрая ще се хвана с най-неподходящия от толкова много избирания.... 




Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

1. kikowsky - Много добре разбирам състоянието ...
18.06.2013 17:06
Много добре разбирам състоянието ти. В подобно съм.
цитирай
2. dusha - :)
18.06.2013 17:12
kikowsky написа:
Много добре разбирам състоянието ти. В подобно съм.

Благодаря за разбирането!
цитирай
3. kikowsky - Чак пък благодарности не са нужни :)
18.06.2013 17:23
Чак пък благодарности не са нужни :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dusha
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3534447
Постинги: 417
Коментари: 2878
Гласове: 16250
Спечели и ти от своя блог!