Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.11.2008 01:03 - Погледни в душата ми..
Автор: e4olinda Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3420 Коментари: 2 Гласове:
0



Всички гледат как изглеждаш и никой не поглежда какво има какво се крие в душата ти.
Хиляди обиди карат очите ти да плачат,но никой не вижда сълзите ти.Никой не чува как плачеш там в ъгъла на стаята.Гледат и продължават.Без дори да знаят какво си изпитал,какво са видяли очите ти.Плачещите очи са красиви ала до колко болката може да бъде красива. Болка,злоба!
Погледни в душата ми.Крещя на човека срещу мен,а той просто ме отминава сякаш не съществувам. Боли?И защо боли...Нима думите са истина.Нали от истината най боляло?Не мисля.
Никой не гледа душата ти,усмивката ти,очите ти.
Някой хора имат красиво мислене.Други красиви очи.Всеки е различен затова обичаме!
Какво съм аз?
Какво си ти?
И просто живеем.А злобата става все по-голяма и по-голяма.
Накрая ние самите ще станем злобни.
Колко може да те заболи само от една думичка.Тялото ти започва да се прегъва на всички страни.Мъчиш се,но не казваш на никого колко много те боли.Очите ти кърваво червени от солените сълзи.Бузите ти червени,мокри.
Искаш да се махнеш от всичко за миг.Да отидеш и да ядеш на някакво приказно място пуканки например.Искам да полетя.Не разбирам светът сега.
Искам да се махна СЕГА не после...!


Злоба...толкова злоба.Без дори да помислим и погледнем в душите и сърцата на хората...
А ти си просто едно дете с хиляди мечти!
Дано всичките големи неща на този свят си отидат за да може да оценим и малкото което имаме!


ии....вървях боса по устовские поляни.
ии..се радвах на малките мравки.
ии..простих.
ии...докато дишах знаех,че това е нещо вълшебно.

но....
image
Никой не погледна в душата ми...



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. viki11 - Не казвай "никой", к...
23.09.2009 12:21
Не казвай "никой", когато става въпрос за
"никой не поглежда какво има какво се крие в душата ти"

Просто защото, без да си давам сметка, аз от малка гледам в душите на хората. Не всеки го може, но се учат.
Дълго се питах, защо тези, които харесват другите, аз не ги харесвам.
А то е просто. Те се опияняват от нечия визия, защото не виждат душата. А аз виждам и двете. Най-често се разминавахме, защото душата на красавците не е красива.

Е, още не знам, защо другите не виждат душата. Но мога да кажа, че в Русия, да речем, виждат и душата. ЧЕ май и в Англия си я виждаха. Не ми е ясно, защо българите са малко объркани...абе, много объркани. Загадка!

Слепи са за душата!

И такива постинги като твоя могат да бъдат много полезни. 231 човека са прочели посланието ти. Дори половината от тях да се завислят, това е доста добър резултат.
Ще се научат, да се надяваме.
цитирай
2. viki11 - От друга страна,
23.09.2009 12:24
най-често се отнасяме към човека според личния му подход към нас и света. Защото освен душа има и разум, мозък, както и да го наречем. Нашите решения и ръководството на нашите действия.
Най-често там куцат нещата.
И добра душа да имаш, ако имаш лоши навици и мисли, кой ще ти гледа душата! Тя не се вижда от теб самия и твоите трески за дялкане.

Това не значи, че при теб има такъв проблем, не бих могла да знам.
Теоретично говоря.
Познавам такива вампири, на които душата им не се вижда.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: e4olinda
Категория: Лични дневници
Прочетен: 47432
Постинги: 10
Коментари: 13
Гласове: 140
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930