Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.03.2008 09:10 - Тази сутрин...
Автор: zvezdichka Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2770 Коментари: 2 Гласове:
0

Последна промяна: 18.03.2008 09:19

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Много важно е човек да бъде с буден дух и отворени сетива за нещата, които се случват в него и около него, да може да разчита знаците и да вижда повече в дадена случка, защото няма нищо случайно в живота на човек. Тази сутрин бях свидетел на нещо, което провокира и моите размишления, т.е. не останах блуждаеща, а мислите ми бяха насочени в конкретна посока. Слизайки от трамвая, момчето, което беше точно преди мен беше повлечено от спряла кола, която тръгваше точно, когато пътниците слизаха от трамвая. Сцената се разигра за секунди пред очите ми и Благодаря Богу, че нямаше жертви или наранявания. Момчето се изправи и продължи по пътя си, шофьора се хвана за главата, но краят от случката беше успешен и усетих милостта, която се прояви в този момент. Със сигурност уплашени бяха и момчето, а още повече и шофьора, но това което осъзнавам е, че понякога едно малко зло може да се превърне в голямо добро за човек, стига да извлича поука от дадена случка и да може да вижда ползата от всичко, което се случва и за своето бъдеще. Това, което видях е, че човек често се успива от обстоятелства, случки, проблеми, различни неща до които се докосва, но е важно да има будно съзнание и отворени очи дори и за незабелижимите неща, за нещата, които му се случват, които понякога може и да са предупреждения, за да бъде събудено съзнанието на човек, за да бъде извлечен от пороят на мислите, които върлуват в душата му и замъгляват често пъти и погледа му. А като си помисля, че и аз можех да бъда на мястото на това момче. Но тази случка още веднъж ме подсеща, че живота на човек не е даденост. Той е дар, за който човек трябва да благодари в сърцето си, защото не знае във всеки един момент какво може да се изсипе върху главата му. Но Живота е милостив, за тези, които го умеят да го ценят и ги дарява с благата си.

Аз също бях благодарна за това, което провокира мислите ми и погледа ми. Защото напоследък се удивлявам на живота, който разцъфва в пролетта, но има много повече от това... Живота, който е теб самия е най-голямото чудо в нашия живот бих казала също така. Просто всичките ни сетива е редно да бъдат отворени за Живота и той да изпълва всяка една фибра от нашите естества, всичко до което се докосваме, да има тази нагласа – да дарява живот, да провокира усмивка, добро отношение към околните - познати и непознати. Просто споделих набързо мислите, които ме изпълниха в тази блага сутрин.






Гласувай:
0



1. anastasiia - Много се радвам,
18.03.2008 20:22
че отново си тук!!!:)))
Разбира се, че трябва да сме будни... Да се вглеждаме, да се вслушваме, да чувстваме...Сетивата ни да са отворени за всичко около нас...
...За да не пропуснем твърде важни неща около нас...Именно, забързани в ежедневието..., подавайки се на рутината...
...Знаеш ли, преди малко се прибирах и нещо ме привлече да погледна към небето...Луната беше толкова светла! По-светла и сияеща от обикновено...А облаците - бяха нереално сребърни...и някак релефни, като небесни полунощни скулптури... И си помислих, че сигурно е трябвало да видя тази красота, съвсем не случайно... Може би ми предстои нещо...необичайно красиво...
Мила Звездичке, хубаво ми е, че отново мога да споделям с теб тук, в твоите постове...
Усмихната вечер!:)
...И ако искаш, вгледай се във вечерното небе...и ти...:)
цитирай
2. zvezdichka - Здравей Ася :)
18.03.2008 23:59
Радвам се, че си тук. Знаеш ли, че човек наистина трябва да е пожелал да открива и улавя красотата, а тя сама по себе си дар Божий. Това е тема, която ме вълнува и за която ще пиша навярно тук, защото красотата има свойството да вдъхновява човешката душа и да я настройва на различни честоти...
Радвам се, че имаш сетива за красотата и се взираш в нея!
Хубава вечер и за теб :).
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: zvezdichka
Категория: Лични дневници
Прочетен: 5810038
Постинги: 496
Коментари: 6837
Гласове: 21678
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031