Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.11.2007 15:14 - Поздрав за всички, в които красотата е жива!
Автор: zvezdichka Категория: Лични дневници   
Прочетен: 13126 Коментари: 28 Гласове:
0

Последна промяна: 24.11.2007 15:16


Искам да ви поздравя с една песен и да се извиня за отсъствието ми на това място. Самата аз бях поздравена с нея, но тя е толкова нежна и красива, че реших да я споделя и със всички, които влизат в моя блог.

 

Красотата в живота е неизразима!

Тя въздейства.

Тя омайва.

Тя пише върху душата ни с неизразими думи!

Тя е която ни пленява и ни довежда до състояние на възхита.

Кога спонтанни думи излизат от сърцето ни? Не ли, когато съзерцаваме красотата, която ни дарява с радост и която твори в нас самите, която ни вдъхновява и която искри - лъчезарна, топла, необикновена. Тя затова и има въздействие върху нас, именно защото внася разноликост в душата ни.

 

Исках да пусна един клип и понеже не исках да бъде безименен, споделих мисли, които ме вълнуват и които провокира в мен той. 

 

Бъдете красиви!

Откривайте красотата, защото тя дарява!

Създавайте красота, защото с нея ще докосвате мнозина!

 

Надявам се скоро да бъда отново тук :))).






Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. feminaslim2007 - Мерси
24.11.2007 16:46
за споделения клип и споделлените мисли!
И аз се надявам скоро да си пак тук! Поздрави и успешни и леки дни!!! :))))))))))
цитирай
2. bilqnka - Много жалко е, когато
24.11.2007 18:54
не намираме сили да открием красотата.Дори в себе си, в собствените си души.Поради едни или други обстоятелства силата на красотата остава на заден план.
Прекрасен пост.Надявам се винаги силата на красотата да ти дава кураж и вдъхновение!
цитирай
3. zvezdichka - :)))
24.11.2007 21:40
Благодаря Феминка! Желая и на теб спокойни дни, в които душата ти да намира мир и почивка!
цитирай
4. zvezdichka - Да, вдъхновението е
24.11.2007 21:52
в тясна взаимовръзка с красотата и преживяванията, които човек има във вътрешния си свят. Ако няма такива преживявания, ако се чувства празен отвътре, той трудно би откривал тази красота. Защото в красотата има пълнота и тя насища сетивата на човек. Но ако човек не намира покой или смисъл в този свят, той остава безсловесен, със затворени очи, невиждаш...
Понякога е необходимо време, за да преминем през даден път, за да можем да се огледаме и да съзрем красотата. Но за това трябва да имаме отворени сетива!
Благодаря ти Билянка за благопожеланията!
Красотата е състояние на душата, в която тя влиза и се наслаждава. Желая ти все по-често душата ти да открехва тази невидима врата и да бъде жадна за неизразимата красота, която се крие зад нея!
Поздрави!
цитирай
5. anastasiia - Красотата е около нас...
25.11.2007 14:39
Тя ни обгръща... отвсякъде...Във всяка една частичка на света наоколо има красота... И когато я приемаме, когато я забелязваме, когато я извисяваме, ние самите се хармонизираме и се чувстваме щастливи...
Хей, звездичке мила, песента е невероятна...Приказна...
Ти си човек, който с лекота открива Красотата и я подарява на хората...
С обич!: Ася:)
цитирай
6. zvezdichka - Благодаря ти Ася!
25.11.2007 21:47
Много мило си се изказала за мен :))). А тя Красотата ме е пленила и очите ми са отворени и жадни за нея :).
Човек трябва да открива хармонията в себе си и в заобикалящия го свят и да бъде като детенце, което забелязва и най-малките нещица и искрено да се възхищава на това, което сетивата му фокусират :).
Поздрави приказни :)
цитирай
7. doka - Хей,Звездичка...! :)))
28.11.2007 14:43
Благодаря ти за страхотния поздрав...
за красивите споделени от теб мисли...
Прекрасно е...!!! :))) Бъди благословена! :)))
цитирай
8. zvezdichka - Благодаря ти doka
03.12.2007 23:02
за милите думи и хубавите пожелания!
Извинявам се за късния отговор, но просто засега блог пространството съм го изоставила и почти не влизам тук... Напоследък все по често ми се случва да загубвам апетит към това място. А когато имам подтик да пиша или публикувам нещо, може би отново ще се върна...
Нека и твоята душа бъде волна и прославяща Този, който доставя радост на сърцето ти!
цитирай
9. sleon - От постингите ти струи светлина, Звездичке!
06.12.2007 18:25
Светлината е тази, която храни всяка душа...
Хубаво е, че те открих.
Бих желал да си пиша с позитивни хора, като теб, Звездичке! :)))
цитирай
10. zvezdichka - Благодаря ти sleon!
08.12.2007 20:19
И добре дошъл в блога ми макар, че аз в момента рядко влизам тук.
Светлината... Тя може да отключва състояния в теб самия и да ги променя, така, че и ти самия да засиеш и да излъчваш светлина!
Поздрав!
цитирай
11. sleon - Ако един ден овладея това умението...
10.12.2007 13:06
вероятно ще мога да правя чудеса... Знаеш ли как могат да се отключват тези вълшебни състояния?
цитирай
12. zvezdichka - Чудото човек открива
11.12.2007 22:04
в движение, на първо място в себе си, а после и в заобикалящия го свят. Чудото е в откриването на своята истинска същност. А това не е възможно, ако я няма Светлината... Тя има толкова феноменални проявления... Например изгрева винаги толкова ме е вдъхновявал. Изгрева като конкретно проявление на действието на светлината :). Винаги различен, вдъхновяващ и насищаш сетивата ми. Той така сгрява сърцето ми и оживява душата ми, че радостта е тази, която изпълва същността ми, наблюдавайки изгрева :). А и винаги когато мога запечатвам тази красота. Защото в изгрева има излъчване - поне за мен е така :) И винаги жадно съм поглъщала това неизказуемо чудо. А какво да кажа за изгрева в човешката душа...
цитирай
13. sleon - През лятото направих една фотосесия...
12.12.2007 12:25
на изгряващото слънце, над морето... Миг преди да се откъсне от хоризонта беше моментът на най-силните кадри... Тогава сякаш морето и звездата бяха едно...
цитирай
14. sad - и ко?
15.12.2007 08:14
де си сега?
цитирай
15. анонимен - ЧЕСТИТА КОЛЕДА И ВЕСЕЛИ ПРАЗНИЦИ!
28.12.2007 00:57
ЗДРАВЕ И ЛЮБОВ, ПЪТ КРАСИВ, НОВ!
цитирай
16. zvezdichka - Аз също станах
28.12.2007 22:35
ловец на мигове и то ей така неусетно... Така, че продължавай да улавяш скритото sleon, което във всеки един момент е готово да ни се разкрие, стига да сме насочили погледа си към него или да имаме желание да го уловим :).
цитирай
17. zvezdichka - Човек избира къде
28.12.2007 22:42
да бъде Венелин, в зависимост от нещата, които са важни за него, с които се е нагърбил и е преценил, че за момента на това трябва да отдели вниманието си. А истина е, че времето постоянно ни притиска и едни неща стават за сметка на други, т.е. понякога човек се налага да жертва едно, за да получи друго... А осъзнавам, че и съня също така е много важен фактор. Но всичко е комплексно, в зависимост от приоритетите на човек!
цитирай
18. zvezdichka - Благодаря ти за
28.12.2007 22:46
пожеланието jupel! Това са неща от които определно имам нужда и особено ми хареса за пътя. Толкова е интересно човек да върви по нови и непознати за него пътища, бих казал дори предизвикателство често пъти! И така човек познава и силите си за едно или друго.
Честито Рождество и весело настроение в наближаващите празници ти желая!
цитирай
19. sleon - За много години, zvezdichka!
02.01.2008 13:16
Щастието и късмета да те споходят от нета! :)))
цитирай
20. zvezdichka - Честита и на теб sleon!
02.01.2008 15:07
Със сигурност съм открила много хубави и ценни неща в нета, за които не съм предполагала дори. Но за мен по важно е реалното присъствие, защото то ми дава много повече. Но и нета не е за пренебрегване. Има време за всичко надявам се.
Нека тази година бъде изпълнена с много любов и неповторими преживявания!
цитирай
21. sleon - Ще ти бъде ли приятно да се срещнем...
04.01.2008 13:13
виртуално в скайп, zvezdichka? Според мен ти си благословена с красива и мъдра душа... Ще ти изпратя моя ник, ако си съгласна. Вярвам, че ще бъде началото на чудесно приятелство осветлено от божествена светлина, zvezdichka!
цитирай
22. zvezdichka - Честно да ти кажа
06.01.2008 17:37
нямам желание за такава комуникация sleon. Приятелството е нещо много ценно, основано на доверие, но може ли човек да се довери на виртуалното пространство??? Мисля, че винаги трябва да има едно наум... И да бъде внимателен с кого се обвързва... Реалността е нещо друго, когато си с хора, които си опознал и наричаш свои приятели. А виртуалността понякога може да бъде и лукава и хлъзгава... Човек трябва да се научава да я различава, както и много неща в живота си между впрочем... А приятелството е път, дълъг при това, който изисква и много жертви, но за този, който заслужава.
цитирай
23. sleon - Разбираш ги тези работи, zvezdichka, лукава и хлъзгава...
08.01.2008 14:10
Може би ти е трудно, да се покажеш открито - анонимна (или анонимен?) в случая си ти. С въображение ще възприемеш идеята, че на земята понякога кацат ангели...
:)))) Аз просто искам да ти покажа ангелския си член и ще слезеш на земята. :))))
цитирай
24. zvezdichka - Я виж ти...
08.01.2008 23:00
Кой си показва зъбките и рогцата... Иска му се да стреля във виртуалното пространство и не само... Но болното въображение на човек много често ражда "ангели, заслепени от собствената си красота"...
Аз просто казах мнението си за снимките в блога ти и това на теб явно не ти харесва. Имаш право да изказваш яда си, щом така го чувстваш... Ти си си ти, аз съм си аз... Различни сме просто и виждаме нещата по различен начин.
А явно не аз се интересувам от твои атрибути, а ти проявяваш интерес към моя блог, щом си така активен напоследък...
цитирай
25. sleon - Замисли се кой не обича ангелските неща...
10.01.2008 17:42
За дявола в теб това е омразна тема, разбира се. В твоя блог има много елементарни куртоазни фрази, при внимателен поглед. Просто исках да бъда твой приятел. Не ти исках номера на банковата сметка и ЕГН. Щом още едно приятелство ти е излишно прав ти път. Един ден сама ще разбереш колко е превзето и претенциозно това странно съзнание, което се е настанило вътре в теб. Ако имаш късмет. Човече, нима нямаш никакво чувство за хумор?
цитирай
26. usko - SLEON, sleon. Aко тупти сърце,... значи си човек !
10.01.2008 20:41
Определено имаш дарба да забавляваш. И се справяш доста успешно, ако не е факта, че Хапеш, когато се почувстваш Слаб и Губещ. А Твърдя че забавляваш, защото доста съм се смял с теб, а и не само аз. Мания те е обхванала и доста силно те тресе. Но най лошото е че въобще не се усещаш... Светиш, Съветваш, Грееш и ни Огряваш с АНГЕЛСКАТА си светлина........Смешник! Кой си ти...? Задаваш ли си този въпрос. И не бих си правил изобщо труда да ти пиша, но ти си позволяваш да нахлуваш в Чужди територии и да обиждаш и говориш глупости. Да изказваш твърдения за които изобщо нямаш хабер.
Не се обиждай, когато някой хора не успяват да се "Възнесат" до твоето ниво. Остави ни нас да си стоим на земята, а ти си Лети.... АНГЕЛЕ!

п.п. и недей се впряга, едва ли ще успеем да те разберем. Ние сме просто хора.
цитирай
27. zvezdichka - Ти като "познавач" sleon
28.01.2008 20:31
веднага отсече и ме постави в своите рамки, в своя поглед, който със сигурност е едностранчив и не е меродавен за мен самата. Не може човек да говори само, защото е засегнато неговото честолюбие и да прави глобални изводи за даден човек, когото не познава. Аз не държа да се харесвам на този или онзи... Важното е да съм в хармония със себе си и със заобикалящия ме свят. А определено има кой да ме оцени!

Приятелството... Не можеш да хванеш някой от улицата и да му кажеш от днес ще ми бъдеш приятел... Приятелството не се натрапва. То е вътрешна убеденост и необходимост. То се спечелва и е в тясна връзка с любовта. Приятелството не е свързано с изискване... Приятелството е Дар! Приятелството е свързано с приемане... Приятел е този, който идва към теб и ти казва истината, въпреки, че те боли в даден момент, този, който идва да те подкрепи! В приятелството има симпатия.
Може ли да ти бъде приятел този, на когото триеш коментара? Защото е засегнато егото ти на човек ли и не можеш да приемеш мнение различно от твоето?
цитирай
28. zvezdichka - Благодаря ти
28.01.2008 20:47
за горещия коментар usko! Много ми хареса "Aко тупти сърце,... значи си човек !" Може би това е най-ценното, с което ни е дарил Бог - сърце, за да усещаме, любим, чувстваме, понякога може и да ни заболи, но определено сме призвани да бъдем живи и горещи и нека смело да следваме сърцето си :)!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: zvezdichka
Категория: Лични дневници
Прочетен: 5817203
Постинги: 496
Коментари: 6837
Гласове: 21680
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031