Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.10.2007 23:02 - Отново вдъхновена от Любовта...
Автор: zvezdichka Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3320 Коментари: 6 Гласове:
0



Темата за Любовта нееднократно е била повод за различни постове, писани в блога ми. Защото Любовта е същността на живота ми и мое вдъхновение. И сега отново си размишлявам какво е за мен Любовта...?


Любовта има толкова лица. По различен начин идва към мен в различни моменти от живота ми. Обгръща ме с нежност. Отваря чувствеността ми, за да я преживявам истински и необуздано.
Любовта е извора, който прелива във вътрешността ми. Прави я плодородна долина, насадена с уханни цветя и плодни дръвчета. Птици пеят сладкопойно в клоните на дърветата. Неуморни пчелички събират медец.
Любовта е радост за душата ми. Обогатява я със своя невероятен и откровен поглед. Отваря сетива в мен, за да виждам животворящото й действие, за да я усещам и преживявам, за да се потапям в дълбочините на душата си и да откривам превъзходството й. Любовта ме удостоява, за да откривам коя съм и за да ходя с гордо вдигната глава, не поради хубостта ми, а поради красотата, която откривам във вътрешното си естество.
Любовта е директна и говори истината. Тя идва, за да напомни за важните неща, които съм забравила в даден момент. Първоначално може да ме заболи и да ми се струва, че истината идва за да подреже мечтите ми, но единствено любовта е тази, която има сила да изцерява и да устремява човешката душа в правилната и истинска посока. Любовта напомня за приоритетите ми.
Любовта е изтъкана от многообразие. С нея никога не можеш да скучаеш. Винаги може да те изненада.
Любовта е и движение. Тя не те оставя да стоиш на едно място, но винаги ти дава тласък да вървиш напред и да покоряваш нови територии в теб самата, откривайки истинската същност на Любовта в себе си и в този, който стои близо до сърцето ти.
Любовта е неизследима.
Любовта е незрима.
Любовта е невероятна.
Любовта е истинска.
Любовта дава крила.
Любовта е вдъхновителна.
Любовта е Божествена. Божествената любов е дар, чрез който откриваш скрити същности в себе си, влагайки сърцето си в нея.
Любовта е сетивна.
Любовта е чувства и емоции, но Любовта е и дълбочини и височини – неизследими и откриващи се на тези, които търсят да я познават.
Любовта е вълшебница. Любовта е магьосница.
Любовта е художник, който обагря с красота и цветност живота ми.
Любовта е светъл лъч, който грее ярко в сърцето ми.
Любовта е изгрева и залеза в зеницата на сърцето ми.
Любовта е сила за живот!

/п.п. С този пост искам да припомня, че вече съм тук повече от година :). Година и един месец. Но поради факта, че съм все в движение и нямам много време напоследък щях да пропусна този момент. Но Златето ми напомни косвено с темата в нейния блог и просто реших да го спомена.
Като се върна назад във времето, то форума “Любов” беше трамплин така да се каже да дойда тук на това място. Бях разочарована от форума и блог.бг попадна в полезрението ми и така направих това местенце с желание и любов. Минах през различни етапи, но все още съм тук и продължавам да публикувам по малко :). Поздрави на всички четящи в моя блог. 
И нека любовта докосва онези струни в душите ви, които имат сила да ви променят и да ви дава тази чувствителност и сетивност, за да я преживявате със сърцата си и радост да прелива от вътрешностите ви!/





Тагове:   Отново,


Гласувай:
0



1. ninaantonova - Много хубав пост
29.10.2007 07:11
Много точно написан, споделям изцяло мнението ти. Усмивки и добър ден. Нина
цитирай
2. zvezdichka - Хубав ден
29.10.2007 07:43
и за теб Нина :))).
Благодаря ти!
цитирай
3. vencislavomtatsat - Привет, Звездичке!
29.10.2007 08:11
Радвам се, че те има в блога :-))
Благодаря ти за чудесния пост -
много Светлина и Радост по Пътя на Любовта!
цитирай
4. zvezdichka - Здравей Венцислав :)
29.10.2007 22:55
Благодаря ти! Всеки следва пътя, който сам си избира...
цитирай
5. анонимен - http://akim.hit.bg
30.10.2007 22:50
А любовта е толкова просто нещо
цитирай
6. zvezdichka - Дали е просто нещо...?
30.10.2007 23:09
Зависи Аким с какви очи гледаш любовта. Тя е по скоро необяснима...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: zvezdichka
Категория: Лични дневници
Прочетен: 5832986
Постинги: 496
Коментари: 6837
Гласове: 21682
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930