Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.07.2007 00:00 - Цветно ухание след глътка дъждовна свежест
Автор: zvezdichka Категория: Лични дневници   
Прочетен: 6890 Коментари: 15 Гласове:
0



image

image
Снимките, които все още не съм използвала, но според мен заслужават внимание са от преди повече от месец и отново са свързани с цветя. След като се върнах от екскурзията в Солун имахме покана за гости от един приятел, който живее в Драгалевци. Много спокойно място, в подножието на планината, навяващо прохлада и усещане за почивка. Поне за мен беше така. 
image

image

image
Аз и без това още от Каламбака бях отворила широко сетивата си различни красиви цветя, които вече ви показах в един специален пост. И пристигайки в Драгалевци вървях с 2 приятелки към дома на нашия домакин и с какво мислите си уплътнявах времето – ами със снимане на цветя :). 
image

image

image
То си е малко като професионална деформация, но да ви успокоя, че не са чести тези моменти. Много зависи от настройката на човек, от неговите преживявания и очите, с които поглежда заобикалящия го свят и какво може да съзре в него. Така, че този пост посвещавам отново на цветя. Sad се беше обърнал към мен в коментар, че скоро не съм ви развеждала нанякъде... Ами и аз не съм имала възможност да пътувам. Все нещо идва на дневен ред и така живота те грабва в своите релси, но човек прави планове, защото има нужда от почивка. Надявам се за в бъдеще отново да публикувам разни интересни места, но сега друго е в моето полезрение. Цветята – различни и уникални, в които намират прибежище разни буболечета, хвъркати и гадинки тем подобни...
Когато стигнахме дома на нашия домакин останахме очаровани от градинката на неговата майка, така грижливо поддържана и бих казала, че тези цветя с нищо не отстъпват на цветята от Каламбака.
image

image

image
 Дори щастливия момент тук беше в това, че успях да снимам цветята в едно хубаво слънчево време и след  дъжд... Мммм... Това е страхотно попадение. И аз се накефих максимално, при положение че много харесвам и капки, които се стелят по цветовете и стеблата на растенията. 
image

image

image
А и в стаята, в която ни посрещна имаше огромна ваза с цветя.
                  image

image

image
 Едно от момичетата им се зарадва като се приближи към тях за да ги помирише, а момчето, което ни посрещна й каза, че това са изкуствени цветя, така, че да не се опитва да ги помирише. Каква беше неговата изненада, когато разбра, че тези цветя бяха живи и ухаеха при това :))). 
image

                   image

image

image

image
А каква снимка успях да направя с една калинка след няколко неуспешни опита. Много й се радвам между другото :))).
image



Тагове:   ухание,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. comfy - Отлично, Звездичке!!!
04.07.2007 00:32
Потопих се в този цветен свят........

Благодаря ти! ;)*
цитирай
2. esen - Прекрасни, цветни и уханни са твоите разходки!
04.07.2007 01:11
Продължавай все така да ни радваш и освежаваш с тях! Благодаря ти!:)
цитирай
3. zvezdichka - :)))
04.07.2007 12:08
Усмивка за теб Кирил :))). Нека да е цветен светът ни! И изпълнен с повече поводи за радост.
Хубав ден ти желая!
цитирай
4. zvezdichka - Благодаря и аз Злате!
04.07.2007 12:12
Взаимна е радостта ни един от друг и всеки поднася своите приятни и освежителни изненади! Надям се така да е и занапред :))).
Поздрави!
цитирай
5. slavei - Толкова красота и финес има у теб, Звездичка!
05.07.2007 01:05
Благодаря ти, че ни даряваш с тях.....
Лека да е!:)*
цитирай
6. sad - бомба са снимките!
05.07.2007 06:41
на втората има даже един обект на моите еротични желания :)))
цитирай
7. dana55 - Прекрасен цветен рай!
05.07.2007 07:13
Благодаря ти,лек ден!
цитирай
8. ninaantonova - Цветна и слънчева градина,
05.07.2007 08:58
а може би и това да е рая? Благодаря, и усмихнат ден! Нина
цитирай
9. zvezdichka - :)))
05.07.2007 12:06
Благодаря ви!

@slavei за нежността и доброто отношение :).

@sad знам я твоята слабост и между другото се сетих за теб, когато прикачвах втората снимка. Небето винаги те е привличало :).

@dana55 много си ми симпатична, въпреки, че не съм те виждала :).

@ninaantonova усмихвам ти се :)). Дали е рая - не знам... Въпроса е много обширен според мен. И рая е нещо много повече от това. Навярно той е и състояние, и въприятие, и почивка, и радост и много други неща...

Желая ви приятни почивни дни! И слънчево настроение :))).
цитирай
10. desislava71 - Много хубаво
06.07.2007 21:45
и цветно се почувствах:))
цитирай
11. sigrina - [S]
07.07.2007 18:41
Ах, че красивооо!!! :)
Калинката накрая е... :) Е!
цитирай
12. bilqnka - Невероятно
07.07.2007 22:06
снимките са прекрасни.Поздрави!!!
цитирай
13. zvezdichka - Красиво е
08.07.2007 22:36
цветното настроение в нас, а още повече и ние самите да сме носители на цветно усещане :).
Поздрави Деси. И при теб е много приятно!
цитирай
14. zvezdichka - :)))
08.07.2007 22:41
Радва ме и мен тази калинка. Толкова мъничка, а как привлича погледа само и как се откроява. Нека и ние макар и мънички в много неща, да се открояваме и блестим с това, което е светлинка в нас, защото тя е която може да се види и от тези около нас :).
Радвам се да те видя Вики :).
цитирай
15. zvezdichka - Благодаря ти Билянка!
08.07.2007 22:44
Радвам се, че съм ти доставила радост. Бъди все така усмихната и лъчезарна :))).
Поздрави и от мен!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: zvezdichka
Категория: Лични дневници
Прочетен: 5835733
Постинги: 496
Коментари: 6837
Гласове: 21682
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930