Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.07.2007 18:59 - Странна работа...
Автор: zvezdichka Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2920 Коментари: 12 Гласове:
0



Става му нещо днес на моя блог... Аз която не обичам да се подвизавам под светлините на фенерите, т.е. да бъда в някакви класации /по ми е спокойно когато съм на скрито място J/ днес по обяд бях озадачена като видях посещаемост примерно 367 пъти прочетен днес... При условие, че вчерашния ден нямах нет, не бях онлайн и не съм посещавала проявила интерес към блоговете, така да се каже и още повече не съм пускала скоро тема, която да се класира в тема избрано /защото обикновено тогава човек може да набере повече гласове примерно/... А и днес бяха влизали хора, които познавам онлайн, тези които ме посещават обикновено, т.е. малцина регистрирани. Стори ми се странно, но подминах този факт. И без това нямам много време на работа, освен да вляза в 3-4 блога примерно по време на обедната почивка. Но като се прибрах тази вечер какво да видя: Прочетен днес: 681.

А и имах лично съобщение, което ме накара да се усмихна от рода:

Продължавай все така...

много ме кефи как си надуваш вота :)

Изпратено: 16:16

 

Подателя няма да публикувам. Аз самата нищо не правя по въпроса за вота. За мен той не е особено желателен. Явно някой друг си развива разни техники, които не са от моята компетентност. А и нямам желание за такива примерно.

И заявявам на тези, които правят “магиите” в блога: “Не ви искам гласовете. Нямам нужда от тях. Това сигурно е някаква шегичка на някой, който не знам от какви подбуди го прави...”

Освен да ви пожелая лека и спокойна вечер и се усмихвайте повече. Явно това е и целта на тези непознати “феички” в блога, да накарат хората да се усмихват понякога. Поне аз го правя в момента – усмихвам се :))).






Гласувай:
0



1. leif - Не ти правя суперлативи-рядко посещавам блога ти
02.07.2007 19:05
но е доста приятен и ..ми харесва много.Явно ЛС-е изпратено от много завистлив човек,които смята че това тук е някакво състезание и който не се е доказал в реалния живот търси тук място за "избиване на комплекси"
цитирай
2. анонимен - Да...
02.07.2007 19:12
да не ти пука. Няма да има сили всеки ден да ти надува вота, я. А ако ги има... хм, мисля, че ще свърши едно добро дело, вместо да се занимава с други глупости :)

Защото блогът ти си струва четенето и наистина дарява положителна енергия на хората.

П.
цитирай
3. zvezdichka - Не знам какъв е
02.07.2007 19:15
човека... Дори не съм имала време да вляза в блога му, а той явно е за първи път в моя, защото ника му е непознат за мен. Може би не трябваше да използвам съобщението му, но не споменавам името.
Просто още днес наобяд ми направи впечатление този факт с гласовете. Явно си харесват някой и му пускат така да се каже гласове в премия и му "гледат сеира после" :))). Или искат да извадят някой на бял свят и да го активират... Знам ли? Но ако е това, явно са постигнали целта си :).
А ти благодаря за коментара leif и за подкрепата. Не че имам нужда от подкрепа, но то е отношение на човек към човека. И никой не може да ти го даде, ако го нямаш в себе си.
Този, който ме оценява добре, явно е видял нещо, а другите просто отминават... И по добре е така... Публичните неща са за публичните хора... Аз просто не съм от тях...
Приятна вечер от мен!
цитирай
4. zvezdichka - :)))
02.07.2007 19:22
Така е анонимен П. Благодаря за свежия коментар! И ти се усмихвам :).
Положителният заряд е хубаво нещо и всеки има нужда от него. Той дарява, има разнолик облик и притежава сила да вдъхновява, да взривява, да разпалва дори... Нека се намира повече от този заряд във всеки един от нас! За да бъде по-красив и света, който е в нас самите и света, който ни заобикаля!
цитирай
5. leif - вчера и аз си мислех че разместването е някаква шега
02.07.2007 20:00
но Есен ми разясни че в началото на месеца е така-от скоро съм тук и не го знаех-просто в класацията влизали по-активните.А ти явно си направила впечатление с постинг,или с добър коментар(въпреки че си отсъствала от компа) и затова си имала 367 посещения-поздрав за което...
цитирай
6. ninaantonova - Останах изненадана,
02.07.2007 20:07
че така са се отнесли с теб. Неприятно. Твоят блог е най-чистия, истинския, коректния и лоялния. От него може да се научи толкова много, за толкова много неща. Не им обръщай внимание. Обичам да те посещавам и да те чета. Приятно ми е. Който не иска, да не го прави. Хайде, усмивки и прохладни дни от мен.Нина
цитирай
7. zvezdichka - Тук ми се
02.07.2007 20:43
струва много преувеличено един коментар да предизвика такъв интерес примерно - намиг :). По скоро раздвижване на водите :). Няма лошо в това, само дето на мен ми се струват нереални гласове просто...
цитирай
8. zvezdichka - Не е неприятно
02.07.2007 20:48
изживяване Нина :). По скоро един си мисли едно, друг друго, а истината е нещо различно... Както и ние сме различни :). Благодаря ти за подкрепата Нина!
Спокойна вечер и на теб!
цитирай
9. esen - Имаш прекрасен блог, Звездичка!
03.07.2007 00:14
И страхотни постинги, които зареждат не един читател! Но не си струва да разсъждаваш по тези въпроси. Просто БЪДИ СЕБЕ СИ, защото така си ПРЕКРАСНА!!!
Спокойна нощ!:)
цитирай
10. zvezdichka - Благодаря ти Злате!
03.07.2007 00:58
Може би не трябва човек да се задълбочава в тези неща, а да бъде естествен. Лека вечер и от мен!
цитирай
11. sad - и аз се чудя понякога на същото
03.07.2007 13:33
при положение че изобщо не пиша редовно, но явно има хора, които се интересуват :)

Пък ти да вземеш да пуснеш някоя друга снимка от тия походи дето си ги организирате, че скоро май не си ни развеждала :D
цитирай
12. zvezdichka - :)))
03.07.2007 23:19
Хубаво предложение sad. Само дето в последно време не съм имала възможност за разходки. Но имам други снимки, които не съм пускала в обръщение и не знам дали ще представляват интерес за теб :).
А когато тръгна нанякъде пак ще показвам :).
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: zvezdichka
Категория: Лични дневници
Прочетен: 5816646
Постинги: 496
Коментари: 6837
Гласове: 21680
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031