Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.02.2007 11:39 - До скоро...
Автор: zvezdichka Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3631 Коментари: 17 Гласове:
0



Здравейте приятели и драги съблогъри,
които влизате отдавна или по отскоро и ме четете. Искам да ви уведомя за едно мое решение, което взех тези дни, което е свързано и с мен самата като личност и като израстване. Неща, които са от първостепенно значение за човек. Да, имам предвид израстването... Когато в един момент човек се види недостатъчен в нещо, той се наскърбява поради факта, че няма, че не е успял в дадена област примерно, че неусетно за него самия се е задържал на едно ниво и в крайна сметка вниманието му е било приспано. И понякога към нас идват неща, които разтърсват светогледа ни и в първия момент на човек му идва в множко всичко това. Осъзнава, че пред него има много неясноти, задава си въпроси, на които все още няма отговор... С други думи казано осъзнава свои слабости, от което го заболява... Но това, което виждам от разни случки в живота ми е, че слабостите, които откривам в себе си не са за да ме уязвят, да ме “забият в земята” така да се каже, а си имат своята цел :). А това е да ме направят по-силна, търсейки да ги преодолявам, да израствам и да разширявам своя мироглед, отправяйки се към хоризонта, открил се пред очите ми в даден момент.
Така, че съм взела решение да преустановя да пиша тук за определен период от време, а също и да чета. Донякъде нещата в мен имат връзка и с целта на основаването на моя блог, т.е. с писането. Това, което виждам и осъзнавам е, че човек не може да гради нещо трайно и качествено, ако няма основа. И именно той самия трябва да положи съответните усилия, воля, характер, за да открие новото, в което са вперени очите му, това, в което иска да се развива и затвърждава. Да не върши нещата първично, а да търси да се усъвършенства. Виждам, че имам нужда от това и затова съм решила да се вложа в нещата, които ме вълнуват, към които очите ми са били повдигнати в един момент и аз съм видяла, че са превъзходни... Но те няма да се получат от само себе си. Човек трябва да вложи труда си в тях, трябва да се научи да копае, да плеви, да посява, за да дочака и добрия плод от това... Та така и аз съм се устремила към търсене на този добър плод в мене...
Но виждам, че блога е заел някакво място в мен самата и отнема и значителна част от свободното ми време. Не, че не ми е приятно тук, но за да познавам по добре себе си и същностите, които искам да откривам трябва да се влагам в тях. Така, че ви казвам довиждане, не сбогом :). Ще се видим сигурно някой следващ път, не знам точно кога, просто съм решила да следвам кардиналните решения в живота си. А и аз самата трябва да се погрижа за себе си, да преосмисля и начина си на живот дори, защото понякога прекалявам в някои неща, а това не е полезно и за мен самата, дори и в здравословно положение... Друго, което ми предстои е да си потърся нова квартира, че тук положението е вече нетърпимо за мен самата. Когато човек живее с някой, който само изисква от него и не може да осъзнае, че човек не само трябва да получава, но и че се иска от него и да дава, става трудно съжителството с такъв човек. А също и възрастта си казва своето, предразсъдъците и нормите, които човек е приел в себе си, останали дори от социалистическото време и понякога е много изнервящо да живееш в така обстановка. Така, че ми престоят не лесни неща, но това което знам е, че който търси намира и врати се отварят пред него.
Та така, завършвам своето последно словоизлияние и се надявам да се завърна отново малко променена, малко помъдряла, повече усмихваща се...
Беше ми приятно тук и ви казвам до скоро...






Гласувай:
0



1. lemonpie - ***
18.02.2007 11:44
До скоро мила, не се бави много. Пожелавам ти успех във всичките дела. И ще те чакам, да знаеш, прегръдки.
цитирай
2. anahata - Хубав блог създаде!
18.02.2007 11:57
Четях те с удоволствие и се радвах на коментарите ти в моя и в други блогове.
Успех и . . .доскоро:)
цитирай
3. wildroses - До скоро
18.02.2007 12:33
и успехи по пътя :)))))
цитирай
4. zhiv - успех и
18.02.2007 13:00
дерзай смело и никога не се отказвай. само напред, каквото е такова, ще се справиш, сигурен съм.
цитирай
5. sigrina - [S]
18.02.2007 17:23
Нежната звездчка...
Ще те чакам! :)
цитирай
6. sad - Успех
18.02.2007 20:21
И не се стягай толкова.. винаги ще има "нещо ново" :)
цитирай
7. анонимен - Е, няма да плачем безутешно за теб, ...
18.02.2007 22:07
Е, няма да плачем безутешно за теб, не се притеснявай! Блогари има толкова много, че и с багер веч не мойш ги изрина!
цитирай
8. zvezdichka - Ех, че ме развесели анонимен :)))
18.02.2007 22:35
Правилно казваш, блогърите с лопата да ги ринеш, и аз не очаквам някой да плаче за мен. Просто съм колегиална към хората, които съм опознала тук, които чета редовно и за които ми пука по някакъв начин... А щом някой изразява отношение, сигурно има защо... Ако това е твоето отношение добре, съгласявам се с теб. Това си видял, това и споделяш... Хубаво. Това си ти, с твоята "чувствителност", изтънчен поглед и гледна точка. Всеки е свободен да изрази мнението си все пак :).
цитирай
9. zvezdichka - Относно блога,
18.02.2007 22:42
осъзнавам, че той за мен е като едно детенце, което съм създала с желание, грижила съм се за него с любов и трепет и когато в един момент се реша на такава стъпка, в първия момент заболява... Благодаря ви за подкрепата. Много сте мили.
Но съм наясно със себе си какво искам и това ме радва до голяма степен.
Поздрави на всички :))).
цитирай
10. nio - Хубаво е че не оставяш нещата просто ...
18.02.2007 22:44
Хубаво е че не оставяш нещата просто "да се случват".Щом си взела решение,явно имаш основание.
Човек трябва да променя живота си,а не да се остави течението да го влачи по най-малкото съпротивление.

Успех по пътя.:-))
цитирай
11. esen - Мила, Звездичка!
18.02.2007 23:58
Ще те чакам! Ще бъде тъжно и малко празно без теб!
Желая ти щастие! До скоро!
цитирай
12. comfy - До скоро, Звездичке!
19.02.2007 08:10
Успех в избрания път и много късмет!!
цитирай
13. ady - До скоро
19.02.2007 09:17
и успех:)
цитирай
14. slavei - Звездичка!
19.02.2007 16:33
Вярно е, всичко, което се случва в нашият живот е с определена цел и ти го знаеш много добре!
Ще ми липсват твоите, изпълнени с красота и мъдрост постинги!

Бъди благословена във всяко едно твое начинание!
До скоро! :)
цитирай
15. zvezdichka - Благодаря на всички
19.02.2007 19:36
за милите думи. Започнах да пиша коментар, но тъй като на моменти съм многословна :), затова го постнах като отделна тема...
Не искам да се разписвам тук отново, а ето, че го правя. Но когато имам подтик ще пиша тук обещавам :))) .
Просто съм решила да изляза временно в отпуска, за да свърша други важни дела :))).
И само да добавя, че всички много ме радвате и тези, които ми се обадиха на лична бележка, и тези, които гласуваха за мен. Така, че до нови срещи...
:)))
цитирай
16. bamby13 - :-)
23.02.2007 10:32
Uspeh Zvezdichke!!
:-)))
i do skoro!
цитирай
17. basta - мила приятелко Звездичке!
18.09.2008 09:19
пожелавам ти от сърце успех във всичките ти търсения, и пълнота в живота ти, и радост, и извори, които никога да не те оставят жадна, за да можеш и жадните да напояваш. прегръщам те и те обичам. не ме забравяй
от старата ти приятелка Веси
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: zvezdichka
Категория: Лични дневници
Прочетен: 5818553
Постинги: 496
Коментари: 6837
Гласове: 21680
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031