Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.02.2007 19:06 - Небесата в моя блог по време на обедната ми почивка :)))
Автор: zvezdichka Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2587 Коментари: 10 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

 image

image

Днес по обяд по време на обедната почивка така добре ми дойде разходката навън, особено след като цял преди обед си се взирал в екрана на компютъра. Времето беше страхотно. Едно хубаво слънчице те гали нежно, нежно и те закача от време на време, криещо се между облаците. А те облаците бяха страхотни... Сякаш художник се беше развихрял на небесата, но по красива картина и действаща така отмарящо не бях виждала. Или по точно виждала съм, но точно в този момент явно имах нужда от това. Зарадвах се и вперих жадни очи в небесата. Каква красота, каква топлина, какво спокойствие... Вървя и се смея като краставичка... Радвам се като детенце на гледката и щракам от време на време с апаратчето... 
Така си починах, взряла поглед в небесата, зарадвана, освежена, изпълнена с нови сили ... :)))

image

image

image

image

image



Тагове:   моя,   блог,   небесата,   обедната,


Гласувай:
0



1. piccola - тези очи...
01.02.2007 19:52
винаги гледащи нагоре...!
цитирай
2. ninaantonova - Благодаря за красотата
01.02.2007 20:02
която споделяш с нас. И лошото време понякога зарежда с положителна енергия, въпрос на състояние на духа.
цитирай
3. timmyd - :)
01.02.2007 21:07
"Dessine-moi un mouton
Le ciel est vide sans imagination
C'est ca
Dessine-moi un mouton
Redevenir l'enfant que nous etions
Dessine-moi un mouton
Le monde est triste sans imagination
C'est ca
Dessine-moi un mouton
Apprivoiser l'absurdite du Monde"
Mylene Farmer
цитирай
4. zvezdichka - Ах piccola,
01.02.2007 21:12
нежност, пленена от любовта :))). Благодаря ти нежно сияние...
цитирай
5. sad - ;)
01.02.2007 21:13
Когато опиташ истински полет веднъж винаги ще вървиш с очи обърнати към небето, там където си бил и където винаги искаш да се върнеш.

Леонардо Да Винчи
цитирай
6. zvezdichka - Нина радвам се
01.02.2007 21:19
да те видя тук. А лошото време не е причина, за да бъде "сдухан" човек. Мисля, че причината за лошото време вътре в нас е скрита някъде дълбоко, но не и завинаги надявам се... Всяко време има своето очарование, че дори и така, нареченото от нас лошо време. За моите очи времето може да е лошо, за твоите - слънчево, за трети - благо... Всеки намира времето в себе си и му се радва и благославя или го хули... Според погледа на човек в даден момент. Но Слънцето винаги изгрява. Човек не може да живее вечно в тъмнина, защото тогава душата му би посърнала и би се свила, би станала малка и едвам преживяваща. Но не за това сме се родили на този свят. Родили сме се за да вкусваме красотата на това време, да откриваме красотата, която е вътре в нас самите, сезоните на любовта...
Но аз взех, че се разписах нещо...
цитирай
7. zvezdichka - Здравей timmid,
01.02.2007 21:24
Надявам се, че разбираш моя език :), но аз имам проблем :(. Не мога да се насладя на това, което си ми написал/а, защото не го разбирам...
А благодаря, че се включи, но ако имаш желание може и да ми го преведеш. Ще се радвам, но ако не може, както и да е...
Приятна и спокойна вечер ти желая :).
цитирай
8. timmyd - :)
01.02.2007 21:32
Няма да е много хубав превода ,но в общи линии:
"Нарисувай ми овца
Небето е пусто без въображение
Така е
Нарисувай ми овца
Нека станем пак деца,каквито бяхме
Нарисувай ми овца
Светът е тъжен без въображение
Така е
Нарисувай ми овца
За да опитомим безсмислеността на света"
Текстът е от една песен на Милен Фармер
цитирай
9. zvezdichka - Красота и копнеж лъха от
01.02.2007 21:33
това, което си ми оставила като послание sad :). Благодаря ти! И е много вярно да му се не види. Тоя Да Винчи е бил умна главица :))). И вдигам и двете си ръце, за да го подкрепя и по скоро подкрепям думите, които е изрекъл и които и днес блестят като искрици в нашето забързано ежедневие ... :))).
Да, очите ни винаги ще бъдат обърнати към това, което ни е пленило, в което сме били потопени и след като сме го вкусили и сме видели, че е много добро на вкус, то ще искаме отново и отново да го вкусваме :))). Този стремеж към свободата вътре в нас, от която израстват криле и ни устремяват към тези предели, за които копнеем, за които понякога дори не знаем, че съществуват...
цитирай
10. zvezdichka - :)))
01.02.2007 21:44
Защо да не е хубав превода. На мен ми хареса и ми допадна дори :). Много хубави послания има в него, които също много ценя. Благодаря ти за това :))). А и една овчица е много мило животинче... Преставям си го едно пухкаво, беличко и блеещо, като едно облаче, сладко като от памук. Да го захапе човек, да се гушне дори в него :))).
Определено имаме нужда въображение и то такова, каквото се намира в детските очички, които ококорено гладат на всичко в този свят и искат да разберат колкото се може повече неща за него :))).
Пожелавам ти да се гмуркаш в този интересен детски свят, които само едно любопитно дете може да види, въпреки че си порастнала може би... Но няма по хубаво нещо от това да откриваме детето в себе си и да му даваме това, от което то се нуждаее :).
Красиви и сбъднати мечти ти желая :))).
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: zvezdichka
Категория: Лични дневници
Прочетен: 5843933
Постинги: 496
Коментари: 6837
Гласове: 21683
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930