Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.01.2007 21:35 - Ухание на утро
Автор: zvezdichka Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2144 Коментари: 7 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

image

Тази сутрин беше толкова красива и така зарадва сърцето ми. Вярно, че с тези мои болести не бях ставала рано от много време насам, но днес... Утрото беше приказно, мечтано, уханно, галещо, меко, изпълващо със свежест душата на човек и радва, радва, радва... Да, благодарна съм за този подарък от небеса, който съзрях сутринта. Той така те изпълва в един момент, че ти самия оставаш в тази поза на приемащия, дори, когато всичко е отминало и си потопен в работа и сметки и някой ти се чумери насреща. И какво от това. Аз си имам моето преживяване. То грее вътре в мен самата и ми дава повече и никой в този момент не можа да ми отнеме мира, изтъквайки ми, че съм сгрешила еди къде си и не съм направила еди какво си и т.н... 
 
image

Чудото е вътре в теб. Само трябва да имаш очи за него. То те прави истински жив и те вдъхновява. Кара те да стоиш изправен, с гордо вдигната глава, погалва те нежно с перата си и те кани: “Ела. Бъди мой почетен гостенин. Ето аз те викам. Ще видиш ли моята магия? Ще чуеш ли тихото ми гласче? Ще посетиш ли моя дом? Дом и още как... Простор, волнота, крила, устрем... Това е моя дом и с това ще те даря, стига да го пожелаеш. Ела...”. Ето, че пак се пренесох на тази вълна :))). Но няма нищо по хубаво от един мечтател, прегръщаш своята мечта. Да и мога да кажа - богата съм... И се радвам, когато имам очи за красотата. Тя е навсякъде около нас. Откривайте я... Тя ще ви радва и дарява, тя ще преизпълва душите ви... Не, не съм защитник на красотата, а само съм пленена от нея. Обожавам я. Искам да я откривам навсякъде около мен и вътре в мен... Разписах се нещо. Ето, че това е и стотния ми пост и се чудех дали да пиша нещо специално, но се радвам, че мога да споделя моето преживяване, защото то е истинско. Аз също :) или поне искам да бъда такава.

 image/това е произведение на моя милост, както се досещате :)/

Обичам го това слънце. Така ме вдъхновява понякога, в комплект със любовта естествено. Не знам, но си мисля, че двете вървят ръка за ръка и често ме следват в живота. С радост ги приемам и им дарявам себе си... Усмихвам им се...Желая да ме галят нежно и да ме приласкават в своите обятия...Понякога съм такава – една хвърчаща, лека, изпълнена и преливаща... И се радвам, когато съм такава, нищо, че светът около мен не е, но аз се мъча да улавям скрития вопъл и да се въздигам като въздишка, откъснала се от най-вътрешното – от сърцето, прималяваща, очакваща... 

image 

/А ето го и моето преживяване, облечено в стих/

Цветно ухание сияе в простора.
Усещаш ли?
То гали нежно сетивата,
обгръща те в своята прегръдка,
запалва огън във сърцето
и с красота безбрежна те дарява.

Окъпана в злато,
волна, безметежна,
покрита с воал белоснежен,
криле теменужени израстват във сърцето
и те устремяват в приказка неземна...

Заслушана във шепота на утрото,
отпускам се в прегръдката му чиста,
светлина искри и ме подема,
и любовта покълва в искрено сърце.

Както русалка се устремява към брега заветен,
както мечтател, прегръща смело своята мечта,
както влюбен страстно устни впива
в устните на своята любима,
така сърцето ми прелива
и се обагря с розово - лилава магия,
а любовта е жива, дива,
и благоуханно се въздига
към извора на моята душа. 

:)))

image



Тагове:   Утро,   ухание,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. wildroses - Честит 100-ен пост!
08.01.2007 21:52
Още n на брой вдъхновяващи те изживявания и красоти!
И стихът е приказка, и илюстрациите към него, както и топлите думи :))) Много положително въздействат.
цитирай
2. esen - Изпълнена, преливаща, гореща, слънчева звездичка!
08.01.2007 22:26
Чудесни преживявания! Благодаря ти, че ги сподели!
Вълшебство е, че те има!:)
цитирай
3. lemonpie - :))
09.01.2007 06:44
Хубаво настроение ми създаде, едно такова лирично сутрешно, чак ми иде да литна към утрото :))
цитирай
4. zvezdichka - Благодаря ви :)))
09.01.2007 07:46
Желая и вашите сърца да преливат и се устремяват към своето мечтано утро. Добър старт на деня и нека да е успешен във всяко едно начинание :))).
цитирай
5. slavei - Много жизнерадостен постинг!
09.01.2007 12:40
Както винаги толкова красиво и вълнуващо си описала и пресъздала вътрешните си усещания, Звездичка!
Зареждаш с оптимизъм и добро настроение!

Поздравления за красивият постинг!:))
цитирай
6. anahata - :)))
09.01.2007 13:14
Поздравления и от мен!
Много красиви снимки! И аз много обичам залезите, и изгревите. Винаги са рзлични и са толкова. . . вдъхновяващо красиви!
цитирай
7. zvezdichka - Благодаря ви slavei и anahata :)))
09.01.2007 20:12
Ами аз на моменти съм много емоционална и преживяваща, та така бях и сега...
А снимките не съм ги правила аз. Те са от професионалисти предполагам. Само едната е мойта и тя се познава. А точно когато наблюдавах изгрева се возих в трамвай, пълен с хора и не можеш да правиш снимки, а само наблюдаваш.
А изгревите и залезите наистина са различни всеки път и аз постоянно се удивлявам, че са нови и уникални и радват определено...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: zvezdichka
Категория: Лични дневници
Прочетен: 5851543
Постинги: 496
Коментари: 6837
Гласове: 21683
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930