Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.01.2007 17:05 - Тук ще се танцува :)))
Автор: zvezdichka Категория: Лични дневници   
Прочетен: 777 Коментари: 0 Гласове:
0



Днес искам да представя един спектакъл, който ме грабна още, когато го видях за първи път по телевизията - Lord Of The Dance. Още тогава се мъчих да запомня стъпките, защото много ми харесаха, не са трудни, а толкова те зареждат и така те карат да се поизпотиш /или по-скоро импровизирам :)/. Така, че винаги, когато си го пусна кръвта ми сякаш кипва, поразкършвам се здравата, щом имам и възможност за това /подходящ терен де :) / и ми иде да полетя. Та така и днес съм на такава вълна. Не бях ги слушала отдавна, но почти винаги когато си ги пусна ме зарежадат с динамика и ми става едно такова мило :), дори нежно. 
А и самите участнички са много нежни и ефирни създания, като малки феи те са в хармония, зареждат с много нежност и красота, леки като пеперуди, волни като вятър, енергични и динамични като амазонки-войни, закачливи също като влюбени хлапета :)) А и участниците са много ефектни, бързи и неуморими, а и са много добри с краката :). Майкъл Флетли също е невероятен :))).

Радвам се, че днес отново се срещнах с тях и поради тази причина реших да ги пусна и в блога си :))).

http://youtube.com/watch?v=B0bHmPWsJTY&mode=related&search=

http://youtube.com/watch?v=dYwqaY7CHG8&mode=related&search

http://youtube.com/watch?v=CF18tmgWMgs&mode=related&search=




Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: zvezdichka
Категория: Лични дневници
Прочетен: 5816001
Постинги: 496
Коментари: 6837
Гласове: 21680
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031