Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.12.2006 21:47 - Поздрав за влюбените :)))
Автор: zvezdichka Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1392 Коментари: 0 Гласове:
0



Нека новата песен на Щурците, (която я няма все още в YouTube, затова й пускам текста, който специално на мен много ми хареса) бъде поздрав за всички влюбени същества - настоящи, бъдещи, че и бивши, тези, които са се докоснали до сладостта и магията на любовта, която е почукала или ще почука на прага и на твоето сърце и ще ти се усмихне нежно :))). В текста се крие голяма истина и нека да проявяваме смелост, когато любовта застане на прага да се гмурваме на дълбокото, а не да се чудим дали да влязем или не :). 


НА ПРАГА НА СЪРЦЕТО

На прага на сърцето ти стоях,
но страх ме бе да го премина.
Усещах аз отвътре топлина
и буен огън, греещ от години.

На прага на сърцето ти стоях,
Но страх ме бе вратата да отключа.
Ключът във своята ръка държах
и чудех се какво ли ще се случи?!

Припев: Отключих и отворих аз вратата,
но буен огън вътре не видях
и не от него беше топлината…
Тогава аз наистина разбрах:

На прага на сърцето ти стоях.
Сърцето ти пустиня бе безбрежна.
Пустинни палещи лъчи горяха,
превръщаха във пепел всичко нежно.

Припев: Отключих и отворих аз вратата.
Сърцето ти пустиня бе безбрежна.
И палещи лъчи на пустотата,
превръщаха във пепел всичко нежно.

На прага на сърцето ти стоях.
Прекрачих го, пустинята преминах.
Поникнаха в краката ми цветя –
сърцето ти превърна се в градина. 


п.п. Тъй като Щурците са ми една от любимите български групи, пускам и техен клип, макар и вече не толкова актуален, поради някои трансформации в групите :) , но тя също е песен, посветена на любовта :))).






Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: zvezdichka
Категория: Лични дневници
Прочетен: 5818672
Постинги: 496
Коментари: 6837
Гласове: 21680
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031