Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.11.2006 12:04 - В миг на откровение
Автор: zvezdichka Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1577 Коментари: 5 Гласове:
0



Благодаря ти скъпа приятелко  :-*
 
За това, че си близо до мен, за това, че си истинска, за това, че споделяш с мен съкровенни неща, нещата от живота, през които преминаваш и погледа, който придобиваш. Той е ценен за мен. Посоката, в която разгръщаш мислите ми, това, което провокираш в мен самата. Да, ценни са срещите ми с теб и ми доставят такава радост, защото ти ми даваш, ама колко много ми даваш! Оценявам го и искам да оправдая доверието, което ми гласуваш. А това, което ми сподели то за мен е като малки бисерчета, които са разпръснати по пътя, в който вървя, път криволичещ понякога, придобиващ размерите на тясна пътечка, друг път се разширява. Слънцето огрява този път, дъждове понякога го застигат, а също и бури не го подминават. Но важното е, че слънцето винаги изгрява и стопля душата ми. Важното е да не спирам да вървя и да съзирам тези бисери по пътя, който в един момент се скрива от очите ми, става невидим и продължава напред и нагоре. А аз дали ще имам смелоста да го следвам, да следвам нишката, която ме води и се разгъва пред мен, показва ми вярната посока, за да не се заблудя и загубя в един момент.
Но ти скъпа, моя приятелко ти си виновницата да видя тези бисерчета и да ги пожелая за себе си, да направя усилието, което се изисква от мен, за да ги откривам и събирам едно по едно, за да мога не само аз да богатея, но да събирам и дарявам и на близките си хора. Да, аз бих желала да съм богата. И ще се постарая, защото го искам.

Благодаря ти мила! 

Желая ти един много топъл и слънчев ден и нека любовта ти да огрява и се превръща в ситни капчици роса, които напояват жадната душа. :))





Тагове:   МиГ,   откровение,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Смела си!
15.11.2006 14:07
поздравявам те :)
цитирай
2. zvezdichka - Благодаря :)
15.11.2006 14:31
Това е нещо, което е вътре в мен и търси излаз, търси да се излее просто.
А благодарността е нещо, което те изпълва в един момент и ти не можеш да я задържиш в себе си.
цитирай
3. анонимен - otgovor na predizvikatelstvoto
15.11.2006 16:40
Благодаря ти за любовта и за нашето приятелство.
Благодаря ти за това, че дръзваш да бъдеш себе си във всяка стъпка от живота ти.
Много неща съм получила даром и искам това, което е живо и истинско да разпалва и други.
Ако човек си мисли, че е разбрал истината за живота, затваря себе си за нови хоризонти, които винаги се показват само ако искаме да ги видим.
цитирай
4. анонимен - Аз съм анонимна №1 :)
16.11.2006 01:20
Вие двечките много ме зарадвахте. Толкова са чисти мислите ви и силни чувствата ви. Пазете се, ей...и се радвайте :)
цитирай
5. zvezdichka - Да
16.11.2006 07:38
радостта е именно в това, да осъзнаваш богатството, което имаш и да го оценяваш именно поради факта, защото е неповторимо като изживяване, а приятелството е такова съкровище :).
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: zvezdichka
Категория: Лични дневници
Прочетен: 5846777
Постинги: 496
Коментари: 6837
Гласове: 21683
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930