Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.05.2013 14:20 - ДОБЪР ВЕЧЕР, ТЪГА!
Автор: vedroley Категория: Изкуство   
Прочетен: 1485 Коментари: 1 Гласове:
6


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Добър вечер, тъга! Ти си тука!
Как си влязла в дома ми, не знам!
На вратата дори не почука,
а те чаках през нощите сам.

Поседни на дивана протъркан.
Две-три думи за зов ми кажи.
От тревоги съм много объркан,
а душата без теб не тъжи...

Тя ли в моя живот те извика
или просто дойде, ей така?
Блика тайна в очите ми, блика,
като порив на стара река.

Дълго крих се от теб. Безуспешно.
Знаех - пак ще се върнеш при мен.
Битието е толкова грешно,
че за прошките нужен е ден.

Да остана в душата разголен,
за прегръдка протегнал ръка.
Влез в сърцето ми! Много те моля!
Блика старата моя река!

Нека с нея без думи изплача
всяка болка, която горчи.
И в тъжовната кротост на здрача
да ме мият небесни лъчи.

Ведролей



Тагове:   тъга,


Гласувай:
7



Следващ постинг
Предишен постинг

1. lesovski - Радко
08.05.2013 18:28
Вкъщи имаме котарак Оги, скопен сиамец на 4 години, и гледахме един уличен бездомник, европейска порода, Радко. Гонеха се, играеха си и понякога се биеха, но бяха приятели.Преди двадесетина дена вечерта нахраних Радко и след това не го видях 7-8 дни. Една сутрин едната дъщеря отивайки на работа видяла тялото на Радко на улицата и през сълзи ми го съобщи...Погребах го и се натъжих.
Оги, колкото и невероятно да изглежда, и до сега тъгува и все повече търси контакт с нас, върви подире ни и се умилква!Тъгата е универсално чувство, щом и животните са способни да го изразяват!
Да, поетите са по- чувствителни и раними, но пък затова Бог ги е надарил, като Орфей, и тъгувайки да прославят живота и да ни вдъхват сили да го живеем, и да се борим да става по- добър!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vedroley
Категория: Изкуство
Прочетен: 887467
Постинги: 668
Коментари: 931
Гласове: 2803
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930